Naisten mielestä ei ole kovin eroottista tai hyvännäköistä jos miehellä on talvella pitkät alushousut kun pitää ruveta sänkyhommiin,Kuulemma naisten halut menee kun näkevät miehellä pitkät alushousut.Minun puolestani heidän halunsa menkööt jorpakkoon.Minulle yksi elämäni tärkein asia on oma terveys.Talvella on viisasta pitää pitkiä alushousuja niin ei jalokivet palellu eikä tule tulehduksia,puhumattakaan muista eturauhaisvaivoista,
Pitkät alushousut talvella
7
180
Vastaukset
- Anonyymi
Mistähän sä tuollaisen käsityksen olet saanut? Eikös ne housut riisuta jalasta, oli ne pitkät, tai sopivat, kun sänkyhommiin ryhdytään.
- Anonyymi
Tietenkin alushousut otetaan pois ennen sänkyhommia.Keskustelkaa naisten kanssa tuosta housuasiasta niin monet ovat tuota mieltä ettei pitkiä alushousuja edes talvella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietenkin alushousut otetaan pois ennen sänkyhommia.Keskustelkaa naisten kanssa tuosta housuasiasta niin monet ovat tuota mieltä ettei pitkiä alushousuja edes talvella.
Minua naisena ei kyllä vähääkään kiinnosta minkälaisia alushousuja miehet käyttää.
- Anonyymi
Haittaako vaikka ei käyttäisi lainkaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minua naisena ei kyllä vähääkään kiinnosta minkälaisia alushousuja miehet käyttää.
Eikä minua kiinnosta naisten alushousut sitten pätkääkään!!!
- Anonyymi
Kannattaa ottaa kalsarit pois ennen sänkyyn menoa.
Ja jos ei kehtaa, kannattaa ainakin sammuttaa valot - Anonyymi
No on sulla murheet!
Voisin melkein taata että suurinta osaa naisista ei kiinnosta eikä haittaa! Pääasia että ovat ehjät ja ennen kaikkea puhtaat! On ne sitten pitkät kalsarit tai alushousut.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997853- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763607
- 512859
- 632605
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222468Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294