Kosminen ongelma Hondan kanssa. Moottori käynnistyy kylmänä kerralla, muttei lämpimänä. Jäähdyttyään 4 tuntia Jone lähtee heti. Muutoin ei inahdakaan. Rele vaihdettu, ei auttanut.
Onko kukaaan kohdannut ikinä vastaavaa? Missä voisi olla vika?
Outo Honda 150 käynnistysongelma
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sähköpuolen vika.
Tuleeko kipinä? - Anonyymi
Sammuuko se ajossa jos ajaa kauemmin ? Voisi olla esim. puolavikaa, tai boksivika kun kuumenee liikaa.
- Anonyymi
Ei sammu - toimii normaalisti. Ei edes pyöritä konetta, kun yrittää käynnistää uudelleen.
- Anonyymi
Mulla oli samanlainen auto, kun sammutti ja starttas lähti heti käyntiin, ja myös kylmänä lähti heti. Mutta kun anto seistä 5 - 20 minuuttia niin ei mitään toivoa, hyvin pyöritti mutta ei edes luvannut. Joku sano että kyseessä on bensan höyristymisilmiö kaasuttimessa, en tiedä mikä oli mutta kun kaasari vaihdettiin vika katosi. Oli aika vittumainen vika kun just ton 5-20 min kesti kaupassa käynti ja muukin asiointi.
- Anonyymi
Eikös tuo nyt ollut melkein päinvastainen vika kun mistä aloittaja kirjoitti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös tuo nyt ollut melkein päinvastainen vika kun mistä aloittaja kirjoitti!
Luepa aloitus uudelleen ajatuksen kanssa.
- Anonyymi
Kirjoita itse ajatuksen kanssa. Viestistäsi puuttui olennainen tieto ensimmäisestä lauseesta! Oliko moottori lämmin vai kylmä kun sammuttit sen?
- Anonyymi
Ehkä voisit laittaa hiukan taustatietoja kuten vaikka kuinka uusi kone on. Siitä voi päätellä esimerkiksi sen onko vika vaikka kulumisessa.
Sitten voit vielä kertoa ottaako kone virtaa silloin, kun se ei lähde käyntiin ja kuuluuko edes pientä naksahdusta vai onko ihan mykkä. - Anonyymi
Onko kone ruisku, vai kaasariversio.
- Anonyymi
Kone on ruiskuversio, kun kone sammutetaan lämpimänä ei tapahtu mitään virta-avainta pyöritettäessä - ei kilahda, moottori el pyöri. Kylmänä käynnistyy heti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682620
- 622572
- 681762
- 241587
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251096