Lyhyet naiset

ellina

Miehet jotka pidätte lyhyistä naisista: miksi pidätte lyhyistä naisista?

15

3188

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Torspo

Tyttö ystäväni on alle 150 pitkä ja mun mielestä juuri hyvä niin. Hänellä on kaikki mitä naisessa pitää olla, pienessä, tiukassa kompaktissa paketissa. Huomioimatta ei ole jäänyt sekään että
      lyhyytensä takia hän on joutunut opetelemaan erilaisia toiminta tapoja jotta pärjäisi normaalimittaisten maailmassa. Hän ei todellakaan ole ensimmäinnen ihminen jolla menee sormi suuhun kun ongelmia tulee.

• nörtti

Sormi ei lyhyillä tytöillä kerkeä juuri suuta täyttää kun heidän päänsä keikkuu sopivasti miehen nivusten korkeudella ;)
        Lyhyet tytöt on parhaita!

• decorus
        nörtti kirjoitti:

Sormi ei lyhyillä tytöillä kerkeä juuri suuta täyttää kun heidän päänsä keikkuu sopivasti miehen nivusten korkeudella ;)
        Lyhyet tytöt on parhaita!

tulipas hauska mielikuva..En kyllä millään mene lyhyestä tytöstä, paitsi jos sie oot yli kaksmetrinen. Niin ne on pitkät miehetki parhaita, samoilla linjoilla ollaan!

• Tuke

Itse olen pitkä mies ja pidän kaikenpituisista naisista, pituudella ei ole siis väliä.
      Nykyinen naiseni on 170cm pitkä ja tuntuu juuri sopivalta minulle. Hän on pitkä muiden miesten rinnalla, mutta niin ihanan pieni itseeni verrattuna. Lisäksi kun on sitä mistä ottaa kiinni (eli ei mikään luuviulu) niin ah!;)
      Puhun nyt naisellisesta ulkomuodosta, en mistään läskistä.
      Minusta pitkä nainen on kaunis, kunhan sitä painoakin sitten on siihen verrattuna. Tapailin joskus pitkää naista, joka oli kova käymään punttisalilla ja oli kyllä trimmi, mutta liian laiha minun makuuni.

• Kirjoittaja

Luultavammin miehet pitää lyhyitä naisia kompakteina, sopivasti muodokkaina.

• Nimetön

Ei voi muuta sanoa kuin ihastuttavia !!!

• uusi vastaus

Lyhyet ovat naisellisempia kuin pitkät.

• luonnollisesti pitävät lyhyistä naisista ja päinvastoin, toki poikkeuksiakin on niin kuin saksan kieliopissa... Rehellisesti sanoen on aika "koomisen" näköistä, jos mies on yli 10 cm seurassaan kulkevaa daamia lyhyempi...

• zz79

lyhyet miehen taitavat yleensä pitää lyhyistä naisista. naiset ikävä kyllä pitävät pitkistä miehistä.

• pieni nainen

pidän pienistäkin miehistä. pitäminen johtuu kyllä enemmän luonteesta. hyvällä käytöksellä ja luonteella minut isketään.

sellainen kiva mies oli lyhyt tai pitkä on jeeeeeeeeeeeeeeeees.

useammin olen kylläkin ihastunut pieniin miehiin. en tiedä onko pienet miehet kohdallani sattuneet olemaan kivoja. heitä on helppo katsoa silmiin. toki pidän isojakin komeana.

ei se kaikki ole koosta kiinni.

• :o)
        pieni nainen kirjoitti:

pidän pienistäkin miehistä. pitäminen johtuu kyllä enemmän luonteesta. hyvällä käytöksellä ja luonteella minut isketään.

sellainen kiva mies oli lyhyt tai pitkä on jeeeeeeeeeeeeeeeees.

useammin olen kylläkin ihastunut pieniin miehiin. en tiedä onko pienet miehet kohdallani sattuneet olemaan kivoja. heitä on helppo katsoa silmiin. toki pidän isojakin komeana.

ei se kaikki ole koosta kiinni.

Itse olen nainen 160 cm pitkä ja tykkään kyllä lähes oman pituisista miehistä. Ihanaa kun toisen kasvot omien tasolla, ei tartte kurkotella suudellessa. ;)

• 179cm

Sellainen 150-155 cm nainen on avuttoman ja suojeltavan tuntuinen. Sellaista on mukava halata ja ottaa syliin. Myös seksuaalisesti se tuntuu kiihoittavammalta kuin vaikkapa 170 cm nainen. Itse olen 179 cm

• ellina

Näit on ollu niin kiva lukea ku oon 150-senttinen ja oon luullu et se haittaa!

• pikku piika

tuntuu turvalliselta kun liki 180 senttinen mies kulkee vierellä ja halaa...en voisi kuvitellakaan olevani alta 170 cm:n kanssa..

• matula

Upeavartaloinen 160cm tumma lyhyttukkainen pörröpää räpsyttelee anovasti ihania isoja silmiään edessäni. Tulee hitaasti ihan eteeni ja asettaa pienet sievät kätensä poskilleni ja kaulalleni ja sanoo jotakin kaunista ihan hiljaisella pehmeällä äänellä...

Ja...APUA!...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5430
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2377
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1637
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      239
      1620
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1487
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1426
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1185
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1163
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      324
      1150
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      324
      1136
    Aihe