En ollut läheskään näin ärsyyntynyt omaishoitajaliittoon ennen kuin toukokuussa olin mukana nettikurssilla.
Se oli selvästi tarkoitettu vähä-älyisille: korttileikkejä, vaakaleikkejä... jotka eivät edes teknisesti toimineet. Tunsin itseni täysidiootiksi seuratessani kurssin edistymistä. Kun arvostelin kurssin tasoa, minulle kirjoitettiin, että juuri sellaista omaishoitajat ovat vaatineet. En usko! Ei me olla idiootteja.
Sain myös tietää, että omaishoitotyön loppuminen on niin raskasta, että sitä varten on suunniteltu uusia kursseja. Kun mummoni, enoni ja isäni kuolivat, vaikka suru olikin suuri, helpotus oli vielä suurempi. Ristin käteni, että he ovat päässeet pois ja minun taakkani on valtavasti huojentunut.
Ehdotin, että meille annettaisiin vaihtoehtona kurssit rahana. Siitä ei pidetty.
Nettikurssi, omaishoitajatyön päättymiskurssi
Anonyymi
2
81
Vastaukset
- Anonyymi
https://omaishoitajat.fi/wp-content/uploads/2018/01/Omaishoitajien-kokema-kuormittuneisuus-ja-kaltoinkohtelu_ProGradu-2017.pdf
Tämänkin tutkimuksen kyseinen liitto on tilannut, mutta onko sitä kukaan siellä liitossa edes lukenut.
Tuo tutkimus pitäisi lähettää jokaiseen terveyskeskukseen ja jokaiselle kansanedustajalle luettavaksi.- Anonyymi
Kiitos vinkistä. Minä lähetän sen heti Anneli Kiljuselle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e692223- 1041911
- 1451671
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161649- 1051622
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851377- 1191289
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä201220Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241170