Rauhan tervehdys.
Tässä on Raamatun profetiaa siitä hetkestä, kun tempaus on jo tapahtunut. Koska en tiedä milloin tuo yllättävä tapahtuma tulee tapahtumaan, niin tein etukäteen sinua varten tämän opetuksen, joka et ollut valmis ja jäit tänne pahaan aikaan.
https://www.youtube.com/watch?v=DjKhqj89jbk
"Silloin on kaksi miestä pellolla; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään. Kaksi naista on jauhamassa käsikivillä; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään." - Matteus 24:40-41
Siunauksin, MM.
Profetia Tempauksesta Toteutui - Mitä Nyt?
7
102
Vastaukset
- Anonyymi
RK:lle käännöksen mukaan:
Jeesus puhui Harmagedonin tapahtumia.
Matt.24:40-41. Silloin on kaksi miestä pellolla: toinen otetaan, toinen jätetään.
Kaksi naista on jauhamassa käsikivillä: toinen otetaan, toinen jätetään.
Luuk.17:34-37. Minä sanon teille (juutalaisille): Sinä yönä on kaksi samalla vuoteella: toinen otetaan, toinen jätetään.
Kaksi naista on yhdessä jauhamassa: toinen otetaan, toinen jätetään.
Kaksi miestä on pellolla: toinen otetaan, toinen jätetään.
Opetuslapset kysyivät: "Missä, Herra?" Hän vastasi: "Missä on raato, sinne kokoontuvat korppikotkat."
Tekstejä edelsi puhe Nooan päivistä ja myös Loot säästettiin tuholta. - Anonyymi
http://www.pelastussanoma.fi/keskustelu/viewtopic.php?t=22
Kirjoittaja -jarmo- » 13 Helmi 2016, 11:27
Seurakuntaa on kovasti jakanut käsitykset Jeesuksen paluusta, miten ja milloin ja saako siitä tietää ennalta vai miten se menee... monia kiistanalaisia kysymyksiä, joita ei vain seurakunta, vaan arvoisimmatkin papistot ja armoitetut tunnetuksi tulleet sananjulistajat kertovat asiasta ristiriitaisesti. Tämä todistaa jo, ettemme suinkaan puhu yksinkertaisesta ja vesiselvästä asiasta joka olisi täysin yksiselitteisen selvästi kirjoitettuna Raamattuun. Ei se vaan mene niin.
Toiseksi että tämä jakaa seurakunnan usein riitoihin jota jopa pidetään toistaan eksyttäjänä jos tuollaisia puhuu.
MINÄ SANON ETTÄ, HEI, MEHÄN ODOTAMME KAIKKI SITÄ SAMAA JEESUSTA HÄNESSÄ ON PELASTUS. Ei tempaus kenenkään sielua pelasta, vaan Jeesus!
On siis yhden tekevää, miten sinun pelastuksesi menee KÄYTÄNNÖSSÄ, koska pelastaja ja puolustaja on sama Taivaan ja maan Kuningas, Jeesus Kristus.
1. Pre tribunatioismi tarkoittaa että tempaus tapahtuu ennen vaivanaikaa. Tähän esikuvana on päällimmäisenä Ilm. 3. luvussa enkelin snaoma Filadelfian seurakunnalle, jolle tämä lupaa pelastuksen hädän hetkestä, joka on koittava yli koko maan piirin. Viittaa kuudenteen sinettiin.
2. Mid tribunatioismi että tempaus tulisi keskellä vaivanaikaa ja että seurakunta ehdottomasti joutuu olemaan vaivanajat maan päällä. Tähän ehdoton raamatunpaikka on myös ilmestyksessä luvussa 7 loppupuolella. "Keitä ovat nämä pitkiin valkeihin vaatteisiin puetut, ja mistä he ovat tulleet?" ja "Herrani, sinä tiedät sen". Ja hän sanoi minulle: "Nämä ovat ne, jotka siitä suuresta ahdistuksesta tulevat, ja he ovat pesseet vaatteensa ja valkaisseet ne Karitsan veressä.
3. Post tribunatioismi puolestaan on kaikkein ristiriitaisin ja siinä on kaikkein eniten myös käsityseroja. Esimerkiksi adventistit käsittää asian aivan eri tavoin, tosin siinä ei sinänsä ole ristiriitaa loogisuudessa mutta vielä pahempi, suuri ristiriita Raamatun kanssa. He ovat siis veistelleet omiaan.
Adventistien mukaan kaikki ovat läpi kaikkien pahojen päivien loppuun asti ja Jeesuksen tullessa, heidät temmataan tuhanneksi vuodeksi Taivaaseen. Tämän jälkeen saatana siis jää maan päälle ikään kuin vangiksi ja kaikki ihmiset kuolevat. Tämä toisaalta tietenkin selittää se miksi Jeesus lähti tekemään sijaa Isän luo. Eihän siitä sijasta muuten mitään iloa olisi.
Tempaus lopussa ei vaan oikein natsaa käytännössä koska miksi temmata, jos Raamattu selvästi ilmoittaa että Jeesus tekee tuhatvuotisen valtakuntansa maan päälle. Tästä on selvät Raamatunpaikat olemassa, kuten Sakarja 14 luku, Jesaja 65 ja Hesekiel 47.
Ristiriitojen vuoksi moni post tribunatioismiin uskova onkin muokannut omaa käsitystään ja keksinyt Jeesuksen valmmistamalle sijallekin jotain käyttöä, sanomalla että tempaus tuleekin noin 3kk ennen Jeesuksen paluuta. En minä vaan tiedä missä siihen olisi minkäänlaista viittausta.
Post tribunatioismin Raamatun perustelu on mm. Luukas 12:35-36 josta kuitenkin selviää että Jeesus palaa häistään, odottakaa silloin kupeenne vyötettyinä. Ketkä siis vihittiin ja ketkä odottaa kupeet vyötettyinä?
Tästä kaikesta syystä olen itse päätellyt että koska Raamatussa on viitteitä näistä kaikista kolmesta käsityksestä, niin miksi sitten ne eivät voisi olla kaikki totta. Sitten huomasin että tämä teoria käy yhteen juutalaisen vanhan hääperinteen kanssa. Lopultahan hääpari saapuu takaisin kaupunkiin kun häät ovat ohi ja siellä odotetaan kupeet vyötettyinä.
Uskon siis että morsian otetaan kuten pre tribunatioismi sen kertoo ja sitten menee ahdistuksen ajat loppuun, kun tapahtuu mid tribunatioismin mukainen tempaus, jossa morsiusneidot (5kpl viisaat) temmataan ja tyhmät (5kpl) jää, jotka sitten jäävät kuten Luukas 21:35-36 kertoo ja odottavat kupeet vyötettyinä kun Jeeesus palaa kaikessa kirkkaudessaan, eikä silloin enää ketään temmata, vaan mennään kuten Sakarja 14 luvussa asian kertoo.
Näin minä tämän lopunajan uskon tempauksien muodossa menevän. - Anonyymi
Jesaja 4
1 Sinä päivänä seitsemän naista tarttuu yhteen mieheen sanoen: "Me syömme omaa leipäämme ja vaatetamme itsemme omilla vaatteilla, kunhan vain meidät otetaan sinun nimiisi; poista meidän häpeämme".
2 Sinä päivänä on Herran vesa oleva Israelin pelastuneille kaunistus ja kunnia ja maan hedelmä heille korkeus ja loisto.
3 Ja ne, jotka Siionissa ovat säilyneet ja Jerusalemissa jäljelle jääneet, kutsutaan pyhiksi, kaikki, jotka ovat kirjoitetut Jerusalemissa elävien lukuun-
4 silloin kun Herra on pessyt pois Siionin tytärten saastan ja huuhtonut Jerusalemista sen verenviat tuomion ja puhdistuksen hengellä.
5 Ja Herra luo Siionin vuorelle koko asuinsijansa ylle ja sen juhlakokousten ylle pilven päivän ajaksi ja savun ynnä tulenliekin hohteen yöksi, sillä kaiken kirkkauden yllä on oleva peite
6 ja verho varjoamassa päivän helteeltä sekä turvaamassa ja suojaamassa rajuilmalta ja sateelta.
--------------
Sakarja 13
1 Sinä päivänä on Daavidin suvulla ja Jerusalemin asukkailla oleva avoin lähde syntiä ja saastaisuutta vastaan.
2 Ja sinä päivänä, sanoo Herra Sebaot, minä hävitän epäjumalain nimet maasta, eikä niitä enää muisteta. Myöskin profeetat ja saastaisuuden hengen minä ajan maasta pois.
3 Ja jos joku vielä ennustaa, sanovat hänen isänsä ja äitinsä, hänen vanhempansa, hänelle: "Sinä et saa elää, koska olet puhunut valhetta Herran nimeen". Ja hänen isänsä ja äitinsä, hänen vanhempansa, lävistävät hänet hänen ennustamisensa tähden.
4 Sinä päivänä häpeävät profeetat itsekukin näkyään, kun he ennustavat, eivätkä he valhetellakseen pue yllensä karvaista vaippaa.
5 Hän sanoo: "En ole profeetta, vaan peltomies, sillä eräs mies on ostanut minut orjaksi jo nuoruudessani".
6 Ja jos häneltä kysytään: "Mitä ovat nuo haavat sinun rinnassasi?" vastaa hän: "Ne lyötiin minun ystäväini huoneessa".
7 Heräjä, miekka, minun paimentani vastaan ja minun lähintä miestäni vastaan, sanoo Herra Sebaot. Lyö paimenta, ja joutukoot lampaat hajallensa; mutta minä käännän jälleen käteni pienimpiä kohden.
8 Ja näin on käyvä koko maassa, sanoo Herra: kaksi osaa siitä hävitetään ja saa surmansa, mutta kolmas osa siitä jää jäljelle.
9 Ja sen kolmannen osan minä vien tuleen; minä sulatan heidät, niinkuin hopea sulatetaan, ja koettelen heitä, niinkuin kulta koetellaan. He huutavat avuksi minun nimeäni, ja minä vastaan heille. Minä sanon: "Se on minun kansani", ja se sanoo: "Herra, minun Jumalani". - Anonyymi
Sakarja 11
1 Avaa ovesi, Libanon! Tuli on kuluttava sinun setrisi.
2 Valittakoon kypressi, sillä setri on kaatunut, hävitetyt ovat nuo mahtavat. Valittakaa, te Baasanin tammet, sillä sankka metsä on sortunut.
3 Kuule paimenten valitusta, kun on hävitetty nuo heidän mahtavansa. Kuule nuorten leijonain ärjyntää, kun on hävitetty Jordanin rantatiheikkö.
4 Näin sanoi Herra, minun Jumalani:
5 "Kaitse teuraslampaita, joita niiden ostajat teurastavat tuntematta syynalaisuutta, ja joista niiden myyjät sanovat: 'Kiitetty olkoon Herra, minä olen rikastunut', ja joita niiden paimenet eivät sääli.
6 Sillä minä en enää sääli maan asukkaita, sanoo Herra. Katso, minä annan ihmisten joutua toistensa käsiin ja kuninkaansa käsiin, ja he hävittävät maan, enkä minä pelasta ketään heidän käsistänsä."
7 Niin minä siis kaitsin teuraslampaita, lampaista kurjimpia. Ja minä otin itselleni kaksi sauvaa; minä nimitin toisen "Suloudeksi", toisen minä nimitin "Yhteydeksi", ja niin minä kaitsin lampaita.
8 Ja minä hävitin kolme paimenta yhtenä kuukautena, mutta minä kävin kärsimättömäksi lampaille, ja hekin kyllästyivät minuun.
9 Niin minä sanoin: "Minä en tahdo enää teitä kaita. Kuolkoon, joka kuolee; hävitköön, joka häviää; ja jäljellejäävät syökööt kukin toisensa lihaa."
10 Ja minä otin sauvani Sulouden ja katkaisin sen purkaakseni liittoni, jonka olin tehnyt kaikkien kansojen kanssa.
11 Ja sinä päivänä se purkautui, ja niin lampaista kurjimmat, jotka ottivat minusta vaarin, tulivat tietämään, että se oli Herran sana.
12 Sitten minä sanoin heille: "Jos teille hyväksi näkyy, niin antakaa minulle palkkani; jollei, niin olkaa antamatta". Niin he punnitsivat minun palkakseni kolmekymmentä hopearahaa.
13 Ja Herra sanoi minulle: "Viskaa se savenvalajalle, tuo kallis hinta, jonka arvoiseksi he ovat minut arvioineet". Niin minä otin ne kolmekymmentä hopearahaa ja viskasin ne Herran huoneeseen savenvalajalle.
14 Sitten minä katkaisin toisen sauvani, Yhteyden, purkaakseni veljeyden Juudan ja Israelin väliltä.
15 Sitten Herra sanoi minulle: "Ota vielä itsellesi hullun paimenen kapineet.
16 Sillä katso, minä olen herättävä maahan paimenen: hukkaantuneista hän ei pidä huolta, hajaantunutta hän ei etsi, ruhjoutunutta hän ei paranna, pystyssäpysyvää hän ei tue; mutta hän syö lihavien lihaa ja halkaisee niiden sorkat.
17 Voi hullua paimenta, joka lampaat hylkää! Käyköön miekka hänen käsivarteensa ja oikeaan silmäänsä. Hänen käsivartensa kuivettukoon, ja hänen oikea silmänsä soetkoon." - Anonyymi
Jesaja 1
21 Voi, kuinka onkaan portoksi tullut uskollinen kaupunki! Se oli täynnä oikeutta, siellä asui vanhurskaus, mutta nyt murhamiehet.
22 Sinun hopeasi on kuonaksi käynyt, jaloviinisi vedellä laimennettu.
23 Sinun päämiehesi ovat niskureita ja varkaiden tovereita; kaikki he lahjuksia rakastavat ja palkkoja tavoittelevat; eivät he hanki orvolle oikeutta, lesken asia ei pääse heidän eteensä.
24 Sentähden sanoo Herra, Herra Sebaot, Israelin Väkevä: Voi! Minä viihdytän vihani vastustajissani, minä kostan vihollisilleni;
25 minä käännän käteni sinua vastaan ja puhdistan sinusta kuonan niinkuin lipeällä ja poistan sinusta kaiken lyijyn.
26 Ja minä palautan sinun tuomarisi muinaiselleen ja sinun neuvonantajasi sellaisiksi, kuin alkuaan olivat. Sitten sinua kutsutaan "vanhurskauden linnaksi", "uskolliseksi kaupungiksi".
27 Siion lunastetaan oikeudella ja sen kääntyneet vanhurskaudella.
28 Mutta luopiot ja syntiset saavat kaikki turmion, ja ne, jotka hylkäävät Herran, hukkuvat.
29 Sillä he saavat häpeän niistä tammista, joita te himoitsitte, ja pettymyksen puutarhoista, jotka te valitsitte.
30 Sillä teidän käy kuin tammen, jonka lehdet lakastuvat, ja kuin puutarhan, joka on vailla vettä.
31 Ja mahtaja tulee rohtimeksi ja hänen tekonsa kipinäksi, ja molemmat palavat yhdessä, eikä ole sammuttajaa. Luuk. 17:34 Minä sanon teille: sinä yönä on kaksi miestä yhdellä vuoteella; toinen korjataan talteen, ja toinen jätetään.
Mitä ne miehet tekee siellä vuoteessa?- Anonyymi
RK:lle käännös; Yöllinen Harmagedonin sodan epäonnistuminen (Jes.17:12-14).
Luuk.17:34 Minä sanon teille: Sinä yönä on kaksi samalla vuoteella: toinen otetaan, toinen jätetään.
Jolloin toteutuu myös Messias valtakunnan alun kansojen tuomio:
Matt.13:41. Ihmisen Poika lähettää enkelinsä, ja he kokoavat hänen valtakunnastaan kaikki, jotka ovat viettelykseksi, ja kaikki, jotka harjoittavat vääryyttä,
42. ja heittävät heidät tuliseen pätsiin. Siellä on oleva itku ja hammasten kiristys.
43. Silloin vanhurskaat loistavat Isänsä valtakunnassa niin kuin aurinko. Jolla on korvat, se kuulkoon!”
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058227- 1105743
- 555211
- 2895196
- 783831
- 583031
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452491