Taas tuli tehtyä upea matka tyylikkääseen eurooppalaiseen kaupunkiin. Mutta aina on niitä jotka pukeutumisellaan ikään kuin tärvelevät matkanautinnon, viimeistään kun on aika katsella tietokoneelta mitä kuvia tulikaan otettua. Hirveäää, suorastaan puistattavaa katsella lomakuvia jostain viktoriaanisesta rakennuksesta tai kreikkalaisesta marmoripatsaasta, ja sitten taustalla lompsii joku mökkitalkoovaatteissa. Ei puutu enää kuin että joku ilmestyisi italialaisen lähteen reunalle kumisaappaissa ja farkuissa ?! Ehdottaisin jonkinlaista veroa "esteettisesti arvelluttaville vaatekappaleille", joita omistaja kantaa yllään julkisilla turistien suosimilla paikoilla. Kyse on kuitenkin haastavasta ongelmasta matkailun ja yleisen tyylin näkökulmasta.
shortsi -, sandaali- ja leggingsvero
Anonyymi
0
75
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018053- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763727
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358