https://www.youtube.com/watch?v=LrBG1uBmbos
Kyllä juuri sitä ne ovat ! Paljon hullumpia kuin hölömöläiset akoinaan !
Late Lapista.
SUOMEN PÄÄTTÄJÄTKÖ PASKA SAKKIA ?
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olen samaa mieltä. Yli 50 mrd. nettovelkaa kolmessa edellisessä vaalikaudessa, eikä maassa näy niitten tuloksia missään. On siinä tuleville sukupolville ihmettelemistä.
Ulosottomiehen pelko tulee olemaan pirullinen! Velka on jo silmät ja korvat täynnä, ja tuo yksi rosasakki (kokoomus) on viemäsä vielä Suomea natoon, eikö ne ymmärrä jotta velaksi sekin tehtäisiin?
Late Lapista
Eikös tuo ollut jotain vanhaa videoo taannoisista tulijoista? Koitas nyt pysyä ajan tasalla, etkä menneisyydessä, vaikka sanotaanhan, että vanhemmuuttaan ihmiset taantuvat siihen menneisyyteen. No, voin lohduttaa sinua, että et luultavasti tule dementiaasi itse huomaamaan. Jatka siis vaan samaan malliin...
Video voi olla vanhempaa plaatua, mutta totta ja voin ilmoittaa sinulle näsäviisaalle ja vähän yksinkertaiselle jepelle, jotta nuo 2015 vuonna tänne tunkeutuneet matut ovat edelleen elätettävinämme, jos jo nuorena kohtaamasi dementia on antanut tuon totuuden unohtaa tässäpä sinulla muistutus !
https://migri.fi/artikkeli/-/asset_publisher/kaksi-vuotta-turvapaikanhakijasyksysta-2015-missa-mennaan-nyt-
http://tilastot.migri.fi/
Saksi talteen! ikäänkuin dementikko itsellesi muistutukseksi !
PS; minä en ymmärrä enkä koskaan tulekaan ymmärtämään teitä vakavaan hyysärismiin sairastuneita kahjoja !
Late Lapista.Late_Lapista1 kirjoitti:
Video voi olla vanhempaa plaatua, mutta totta ja voin ilmoittaa sinulle näsäviisaalle ja vähän yksinkertaiselle jepelle, jotta nuo 2015 vuonna tänne tunkeutuneet matut ovat edelleen elätettävinämme, jos jo nuorena kohtaamasi dementia on antanut tuon totuuden unohtaa tässäpä sinulla muistutus !
https://migri.fi/artikkeli/-/asset_publisher/kaksi-vuotta-turvapaikanhakijasyksysta-2015-missa-mennaan-nyt-
http://tilastot.migri.fi/
Saksi talteen! ikäänkuin dementikko itsellesi muistutukseksi !
PS; minä en ymmärrä enkä koskaan tulekaan ymmärtämään teitä vakavaan hyysärismiin sairastuneita kahjoja !
Late Lapista.Äläpä taas höpötä! Vuonna 2015 Suomeen tulleet turvapaikanhakijat eivät ole enää kaikki elätettävinämme, suuri osa on poistunut, tai poistettu, jotkut ovat saaneet myönteisen päätöksen ja osa on jo työllistynytkin. Vierailin kuluneella viikollakin eräässä puualan yrityksessä ja siellä oli huomattava osa työntekijöistä ulkomailta tulleita. Johtajan mukaan erittäin motivoituneita duunareita. Olet siis hiljalleen dementoitumassa, kuten jo arvelinkin.
Sanot avauksessasi Suomen päättäjiä paskasakiksi, vaikka nykyinen hallitus ei ole ehtinyt kunnolla edes töitänsä aloittaa. Eduskunnasta jäi pois paljon vanhoja edustajia ja uusia tuli tilalle, mutta sinä jo kiirehdit väittämään heitä paskasakiksi, vaikka kansahan heidät on valinnut. Sitäpaitsi linkkasit vuoteen 2015, eli elät edelleen taannehtivasti, jälkijättöinen dementikko.
Minäkään en ymmärrä hyysärismiin sairastuneita, sillä olen ulkomailla nähnyt mihin islamin leviäminen johtaa. Vastustin vuoden 2015 pakolaisaaltoa ja siitä saivat lukea silloiset poliitikotkin, joten pieleen meni sinulta tämäkin.- Anonyymi
Kairakettu kirjoitti:
Äläpä taas höpötä! Vuonna 2015 Suomeen tulleet turvapaikanhakijat eivät ole enää kaikki elätettävinämme, suuri osa on poistunut, tai poistettu, jotkut ovat saaneet myönteisen päätöksen ja osa on jo työllistynytkin. Vierailin kuluneella viikollakin eräässä puualan yrityksessä ja siellä oli huomattava osa työntekijöistä ulkomailta tulleita. Johtajan mukaan erittäin motivoituneita duunareita. Olet siis hiljalleen dementoitumassa, kuten jo arvelinkin.
Sanot avauksessasi Suomen päättäjiä paskasakiksi, vaikka nykyinen hallitus ei ole ehtinyt kunnolla edes töitänsä aloittaa. Eduskunnasta jäi pois paljon vanhoja edustajia ja uusia tuli tilalle, mutta sinä jo kiirehdit väittämään heitä paskasakiksi, vaikka kansahan heidät on valinnut. Sitäpaitsi linkkasit vuoteen 2015, eli elät edelleen taannehtivasti, jälkijättöinen dementikko.
Minäkään en ymmärrä hyysärismiin sairastuneita, sillä olen ulkomailla nähnyt mihin islamin leviäminen johtaa. Vastustin vuoden 2015 pakolaisaaltoa ja siitä saivat lukea silloiset poliitikotkin, joten pieleen meni sinulta tämäkin.Satuimpa sattumalta lukemaan. VAI MUKA vastustit, ainoa mitä sinä oot vastustanut, niin järjen puhujia !
Anonyymi kirjoitti:
Satuimpa sattumalta lukemaan. VAI MUKA vastustit, ainoa mitä sinä oot vastustanut, niin järjen puhujia !
Sinusta ei nyt järjen puhujaksi olekaan. Et ymmärrä mistään mitään, eduskunnassa on tälläkin hetkellä jälkikasvuni aviopuoliso ja minä kyllä kerron mielipiteeni sinnepäin.
Minä ja Late jätämme verot pystyyn , rangaistukseksi Rinteen puniikkihallitukselle.
- Anonyymi
3-valtapuoluetta holhoaa suomalaista näennäisdemokratiaa,,,perin Eurooppalaista ja ...lähes Ransakalais-Saksalaisen röyhkeitä ovat pamppujen asenteet !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.25810537Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.4032870- 871641
Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei891636- 781473
- 641399
Bachelor-Joonas tapasi Monican isän - "Appiukko" antoi koulutusta vävypojalle - Katso kuvat tästä!
Joonas ja Monica ovat pitäneet yhtä Bachelor Suomi -kuvausten jälkeen. Tämä todistaa, että tosi-tv:ssä voi syntyä rakkau81369Gallup: Mitä mieltä olet uudesta Putous-kaudesta: hyvä, keskinkertainen, huono?
Putous on saanut kuraa niskaan mm. kaksimielisistä jutuista. Ohjelma on lasten suosikki ja lapset toistelevat hokemia ti581343Tosiaankin, jos julkaisette täällä henkilötietoja
Minkäänlaisia, se on poliisiasia. VPN, proxy- tai julkinen yhteys ei salaa mitään. Poliisi pystyy jäljittämään ja saamaa981260- 361186