Sait minut tuntemaan tietyt hetket, kadotetut, ikuisuudessa:
https://www.youtube.com/watch?v=qzGPEXnPieg
https://www.youtube.com/watch?v=8tbx_QndSkw
https://www.youtube.com/watch?v=kNGIxES0RnE
Hyvästi nyt. Olisin niin kovasti halunnut sen olevan totta.
(pidättelen kyyneleitä, mutta kävelen kohti lämpimää aurinkoa jotka kuivaavat ne lopulta poskiltani)...
PS. miesmakusi oli vain jotain muuta kuin mitä minä olen
Nämä vielä naiselle...
14
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko täysipelle? Mieti omaa käytöstä ja tule sitten kertomaan jonkun mausta.
- Anonyymi
Aika reilu palsta, muutama biisi ja jäähyväiset niin haukutaan pelleksi
:D
sivusta oli pakko kommentoida, musiikista niin en välittänyt En tiedä mitä on tapahtunut, mutta toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin. Kiitos kuitenkin kappaleista, jotka ovat yhdeltä lempibändeistäni. 😊 Tsemppiä ja hyvää juhannusta sinulle! 😊
- Anonyymi
Mikä ihmeen maku? Tiedä edes kuka olet!
- Anonyymi
Tää on naisen aloitus.
- Anonyymi
Tai tosi naismaisen liukkari homo miehen joka kuvittelee olevansa hetero.
- Anonyymi
Mun aloitus sisältää kappaleissa vihjeitä joiden kautta henkilö saattaisi jopa tunnistaa kenestä on kyse. Mut tuskin hän täällä majailee.
Joskus tajunta elämässä rakkaudesta satuttaa kuten minua nyt.
PS. olen mies ja ihan heterokin - Anonyymi
Niinhän se on, en vain kokenut sua itselleni sopivaksi.
- Anonyymi
Eihän sille mitään voi, se oli sellainen kerran elämässä mahdollisuus.
- Anonyymi
Mietin, oliko tämä minulle. Toivottavasti mies, joka täyttää ajatukseni, ei halua sanoa hyvästi. Luotsiveneen sanat voisivat olla minulta hänelle. Ikävä on. En kuitenkaan voi edetä vielä.
- Anonyymi
Tuskin olet, kun se meni jo. Epäilen ettei hänellä ollut sen kummempia esteitä muuta kuin oma mieli.
- Anonyymi
Aloittajalle: lempibändisi eikö vain?Nimesi toinen kirjain?
- Anonyymi
Ei sinnepäinkään eikä kaiketi naisenkaan. Tuntui vain otolliselta sanoineen päivineen mitä tunsin.
- Anonyymi
Jos ois mulle, sanoisin, että miesmakuni oli ja on kyllä sinä ja sinä tiedät sen.. mut et sä varmaan ole hän.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1052983- 101864
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371855Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3901706Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211621Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681457- 1191277
- 131186
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91156- 201039