Tulipa tuossa 2006vm Skoda Romsteriin -ongelmattomat - 100 000km täyteen. Saavutus oli sekin, että heti samana iltana Oopperan parkkiksella lähes naapuriruutuun pysäköinyt mies halusi ostaa sen. Ja vähän toiseen tyyliin kuin minä olen tottunut autokauppoja tekemään: koeajamatta ja riihikuivalla rahalla.
Skodalla satatonnia täyteen
13
<50
Vastaukset
Teit tietty kaupat heti parkkiksella ja kävelit rahat taskussa onnellisena kotiin?
- Anonyymi
Jaa korjauskulujako? km =mk?
- Anonyymi
No ompa huikea kilometrimäärä vuodessa! Oikein 7 692/vuosi.
Eikös näillä skodukeilla ajettu aina vähintään 50000tkm vuodessa, että pääsee oikein kehumaan suoli24 palstalla. Totuus taitaa olla kuitenkin ihan toinen!
Keksikää röllit noista skeidoista jotain muuta valehdeltavaa vaihteeksi.- Anonyymi
Näppäränä poikana varmaan kuvittelit noiden kilometrien tulleen täyteen viime viikolla ja kerryttämisen alkaneen vuonna 2006. Suosittelen, että pitäydyt ilmoitetuissa faktoissa.
On minullakin 'pakettiauto', jolla kilometrejä tulee 5000-10000 km/vuosi (purjekoneen kuljetusputken vetoa lähinnä). Enkä valita kuluista enkä muutoinkaan rahasta.
- Anonyymi
"Näppäränä poikana varmaan kuvittelit noiden kilometrien tulleen täyteen viime viikolla ja kerryttämisen alkaneen vuonna 2006. Suosittelen, että pitäydyt ilmoitetuissa faktoissa. "
No nimenomaan näin teinkin. Mutta jos taas sinulla on lukemisen ymmärtämisessä vaikeuksia, niin ei sitä kuitenkaan kukaan pakota tänne tulla paljastelemaan. Myös aloituksen lukeminen uudestaan saattaa auttaa sinua.....- Anonyymi
Ja pitäisi noin älykkään ja jopa laskutaitoisen pojan käsittää että myös Skodalla voidaan ajaa vähän.
Keskimäärin Skodalla ajetaan paljon ja Toyotalla vähän, se on faktaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja pitäisi noin älykkään ja jopa laskutaitoisen pojan käsittää että myös Skodalla voidaan ajaa vähän.
Keskimäärin Skodalla ajetaan paljon ja Toyotalla vähän, se on faktaa.Väitinkö, ettei skodalla voi ajaa vähän? Mitä häh? Lukemisen ymmärtämisessäsi on nyt kyllä selvästi vakavia puutteita.
- Anonyymi
on tainnut olla skoda hinausauton lavalla 95 000km tuosta matkasta. skoda turot kehuvat ettei mitään vikaa ole ollut. ovat mukana huijauksessa.
- Anonyymi
Niinpä! Skodissa niitä vikoja piisaa, mutta Toyotissa niitä ei ole lainkaan. Toki on mahdollista, että yksi vika 100tkm aikana ilmenee. Tämä edellyttää erittäin huonoa tuuria. Yleensä toyotissa ei ole puolen miljoonan kilometrin aikana yhtään vikaa. Tekniikka noin vähän ajetussa on uutta vastaavassa kunnossa.
- Anonyymi
Kieltämättä se on kova saavutus...urhoollisuus mitalin tarttisit, minulle riittää jo skodan näkeminen....
- Anonyymi
Tulipa tuossa vm2017 skodalla 75 000 kilometriä täyteen... kaksi kertaa käyty "varikolla" , öljyjen ja suodattimien vaihdossa.. ja matka jatkuu...
- Anonyymi
No hyvä kun kerroit, niin osaa välttää tuollaisia huonosti huollettuja kikottimia.
Ps. En aja, enkä omista Toyotaa. - Anonyymi
laitatko rekkarin tänne näkymään ettei kukaan erehdy ostamaan noin huonosti huollettua ajoneuvoa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565320Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212357- 1131582
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2281529- 931467
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681165Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91133Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2911085- 721047