Olen gootti, ja olen hylätty yön lapsi. Te muut iloiset ihmiset olette säälittäviä konformisteja, ettekä tiedä mistään mitään.
Kerron itsestäni ennekuin uhraan itseni roviolla, koska olen OIKEA gootti:
-Pukeudun vain ja ainoastaan mustaan, kunnes löydän jotain tummempaa.
-Metallimusiikki (Children of Bodom, Dimmu Borgir, Cradle Of Filth) pelasti minut konformistien kuninkaalta, eli jeesukselta.
-En ole nähnyt aurinkoa 9 vuoteen, koska se on tarkoitettu konformisteille. Liikun ulkona vain öisin.
-Vapaa-aikana itken ja viiltelen itseäni pimeässä huoneessa 2 kynttilän palaessa Black Metalin soidessa taustalla.
-Kun yö tulee, menemme joukolla hautuumaalle pitämään tarvittavat rituaalit. (Ei, emme käännä hautakiviä, kuten te konformistimulkerot väitätte)
-Uhraamme itsemme pimeyden voimille roviolla.
In Hell I Burn.
Minä olen synkkä
4
841
Vastaukset
- Anonyymi
Pukeudun kirkkaisiin ja aurinkoisiin väreihin, mutta kuuntelen silti synkempää musaa kuin noi sun artificially dark artistit. Kokeile Tyske Ludderia, Front line Assemblyä ja Foetusta niin ehkä opit synkistelemään sofistikoidummin.
- Anonyymi
Tämä oli ikävä kuulla.
Muistattehan, että synkkyyteen saa valoa mm. kirkasvalohoidoista? Lisäksi voi syödä yrttejä ja huolehtia liikunnasta...Kirkasvalo lamppu löytyy tarvittaessa minulta ;-)
Musiikki taas auttaa paljolti hyvän fiiliksen saavuttamiseen.
- Anonyymi
Tämä oli ikävä kuulla.
Muistattehan, että synkkyyteen saa valoa mm. kirkasvalohoidoista? Lisäksi voi syödä monenlaisia yrttejä ja huolehtia liikunnasta.
Sattumoisin myyn itse kirkasvaloja ja yrttejä: https://fi.wikipedia.org/wiki/Toiminnot:Etuliiteluettelo?prefix=Metal &namespace=0
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 891629
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151521- 981410
- 1311391
- 731302
- 1161170
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2641059- 691001
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18965- 37947