Terveisiä Berliinistä.Etelän lämmöt,yli 32 astetta,huh .Runsaat 100 päivää ja Inglesiin.
Syksyllä,taas...
10
103
Vastaukset
- Anonyymi
Sinä olet elossa Don Luis. Täällä sanottiin pari kuukautta sitten että olet kuollut. Ajattelin että se on totta kun sinä et koskaan palstan historian aikana ole ollut näin kauan kirjoittamatta.
Hieno juttu tietenkin näin. Pian taas lähdetään Inglesiin reissuun. - Anonyymi
hieno homma että don luis on voimissaan,saadaan ainakin asiallisia kommentteja.tämä oli viikon paras uutinen,milloin lähdet inglesiin, itse lähden marraskuussa kolme viikkoa.
Lokakuun puolella ,kolme myös.
Olen tässä suhteessa poikkeava,perinteiseen suuntaan. Ja tietysti matkustan vaimoni kanssa .Suomibaareissa en myöskään käy,joten kuka näkee,kenet...
Mussukkaa en tunne.Chez Luigi lienee se jota ajat takaa.Muuallakin on mainioita paikkoja.
- Anonyymi
Jo on omituista toimintaa
Mitä kauemmin aloitus on julki,sitä vähemmäksi jutut käyvät. Miksi poistetaan niin kärkkäästi ??
Mikä lienee valintaperuste tällä Triwagolla hotellien suhteen,kun viimeksi katsoessani,oli heidän ykköshotelli Axelbeach,joka ei minun kriteereillä yllä edes 30 parhaan joukkoon.Jos tiedot ovat tätä tasoa,niin turha on selata sitä kautta majoitusliikkeitä.
Yllä teksti: 40 vastausta poistettu sääntöjen vastaisena.En tuota usko,että ne kaikki olivat sääntöjen vastaisia.Jos olivat ,niin vikaa on säännöissä ja reilusti.
Ketjusta on poistettu 44 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465877Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6102326Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821181Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591048- 771023
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä541006Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61946- 61915
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58778