Jäin varasijalle 1. Porin kulttuurituotannon ja maisemantutkimuksen maisteriohjelmaan. En usko sen olevan kovin suosittu, mutta mitä luulette onko minulla mahdollisuuksia päästä sisään tuolla varasijalla?
Varasija 1.
7
132
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä mä luulen. Aivan varmasti jollakin on tuo toisena tai vaikka kolmantena vaihtoehtona, ja ottaa ylemmän paikan vastaan ja tuo vapautuu. Tsemppiä hurjasti, ei ole varmaan kiva odotella.
- Anonyymi
Kiitos vastauksesta! Täytyy nyt vain toivoa että joku 15 hyväksytystä peruuttaisi. :)
- Anonyymi
Itse jäin varasijalle 3. Laskentatoimen ja rahoituksen pääaineeseen. Harmittaa ihan älyttömästi.. uskon että kaikki hakijat ovat jo ottaneet paikan vastaan :/ Masentaa!
- Anonyymi
Millä tutkinnolla ja arvosanoilla hait?
- Anonyymi
Tradenomitutkinto! Oppari 4 ja ka vähän päälle 4. :) Nyt oma varasijani noussut sijalle 2. Turhauttavaa !
- Anonyymi
Varasija 3. on kyllä niin lähellä. Kannattaa kuitenkin vielä pysytellä optimistisena,kaikista kouluista ei ole vielä edes tulokset tulleet :)
Olen kerran aikaisemmin jäänyt varasijalle 4. ja sieltä noustiin varasijalle 1. Koulupaikkaa ei auennut tuolloinkaan, vaikka harmittavan lähelle pääsin.- Anonyymi
Kiitos tsempeistä! Toivotaan parasta :) Nyt ilmeisesti kaikista kouluista tulokset tulleet! Varasija liikkunut yhdellä.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096