hunajat?

murmeli

minulla oli aiemmin yksi hunajarihmakala ja ostin nyt sitten kaksi lisää.
ja nyt sitten se isoin rihmakala on alkanut ajamaan niitä pienempiä takaa tuleeko ne kumminkin toimeen keskenään?
onko iso rihma uros ja ne kaksi sattui naaraita?
vai mitä minun pitäisi tehdä?

2

254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harakka

Todennäköisesti se jahtaaja on koiras. Vertaappa niiden selkäeviä. Koiraalla se on teräväkärkinen ja pidempi. Naaraalla vastaavasti pyöreäkärkinen ja lyhyempi.
      Mutta jos sinulla on 2 koirasta niin suosittelisin viemään toisen pois ennenkuin tulee ruumiita. Tai riippuuhan se sinun akvaariosi koostakin että saavatko molemmat omat reviirit. Tai jos kaikki 3 koirasta, niin 2 pois.
      Seuraile tilannetta. Jos näyttää siltä ettei ne 2 saa olla ollenkaan rauhassa ja ruokailla, niin hankkiudu eroon joko siitä häiriköstä tai niistä kahdesta uudesta. Muutamassa viikossa luulisi rauhoittuvan jos on rauhoittuakseen.
      Huolehdi myös että pinnalla on kasveja eikä kovin kova virtaus. Koiras saa ruveta pesän rakennukseen eikä se silloin jouda akkoja jahdata. Piilopaikkoja on myös hyvä olla näille jahdatuille.

• fiska

nyt tilanne on rauhoittunut huomattavasti,vieläkin on takaa-ajoa mutta ei paljon ja syövät sulassa sovussa.
        yhdellä rihmalla on selvästi näkyvä kylkiviiva ja isokokoisin on jotenkin muuttanut väriä punertavammaksi.
        toinen kysymys.
        yksi albiinomonnini on aika pulskassa kunnossa vertaa toiseen samanlaiseen,onko se naaras?miten tietää että monniset kutevat?ym. muuta siihen liittyvää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2640
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe