Miksi leikit

tunteillani?

Olen ihastunut varattuun mieheen. Hän on yksi ihminen kaveripiiristäni. Ei mikään läheinen, mutta törmäämme yhteisten tuttujen takia silloin tällöin.

Tämä mies on viestittänyt minulle useaan otteeseen kiinnostustaan (vai ovatko pitkät katseet, salaperäiset hymyt ja luokseni tekosyillä hakeutuminen vain ystävyyttä?). Näin hän käyttäytyy silloin, kun tyttöystävä ei ole paikalla.

Mutta aina välillä hän ottaa tyttöystävänsä mukaan ja tekee kaikille oikein selväksi, kenen kanssa on. On ärsyttävää katsoa, kuinka ihastukseni ja tyttö limailevat baarien perukoilla ja muutenkin käyttäytyvät kuin umpirakastunut pari. Silti niinäkin hetkinä kun ihastukseni näyttää olevan täysin uppoutunut tyttöystäväänsä, hän välillä vilkaisee minua.

Millaista käytöstä tämä oikein on? Kenet hän oikein haluaa? Tiedän että minun pitäisi unohtaa tämä varattu mies, mutta en pysty siihen. Olen yrittänyt baarissa tutustua muihin, mutta muut miehet eivät yksinkertaisesti kiinnosta, vaikka olisivat kuinka mukavia.

4

1126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • petetty

lopeta heti tuo peli.. Miehet ovat miehiä.. minulle tehtiin paskamaiset temput. mun paras ystävä lähti samaan peliin mun oman miehen kanssa.. ja tiedän ettei se kyllä tunnu naisesta kovin hyvältä.. menetin siinä parhaan ystävän ja rakastamani miehen..

• kun annat toisen leikkiä tunteillasi. Tämä "pelimies" todellakin osaa nauttia siitä, kun läähätät rähmälläsi hänen jaloissaan...

• sissi

olisiko myös hän sinuun ihastunut kun noin toimii? Onko teillä ollut muutakin säpinää kuin vain katseita? Jos teillä on ollut muutakin niin hän saattaa käyttää sinua hyväkseen jos oma suhteensa on tällä hetkellä hieman viilentynyt ja palaa taas takaisin kun saa uutta potkua sinun kauttasi suhteeseensa. Sinuna unohtaisin tämän miehen ja keskittyisin vapaisiin uroksiin.

• kattelet

varattuja. Sitä kun luullaan olevansa jotain niin spesiaalia, että kaikki sut haluaa.Näihän sitä usein tapahtuu. Miehillä on "ihana" puoliso, ja todellisuudessa niillä menee "ihan hyvin" ja ukko jopa palvoo sitä. MUTTA, jos huomaa että jokin idiootti typy on kiinnostunut...niin kivahan sitä olis välillä käydä vieraissa...jännityksen vuoksi. Ja voihan noille eukoille kertoa vähän "legendaa", et miten huonosti meillä menee ja plaa plaa plaa. Miks eukot ei IKINÄ OPI! Järki päähän ja HETI!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5460
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2387
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      249
      1652
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1647
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1497
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1426
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1185
    8. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      324
      1181
    9. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1173
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      330
      1171
    Aihe