Akku 130Ah sähköperämoottoriin hmm TROJAN !

Anonyymi

Se on omissa tutkiskeluissa paras tähän mennessä. Avo akku ja varoitellaan happojen roiskumksesta kun akku kaatuu,no jos veneessä oleva akku kaatuu on jo käsillä jotain isompaa ongelmaa muutenkin eli ei merkitystä. Toisaalta voiko traileri kyydissä happo roiskua,jousitus toimii kyllä hyvin.
Trojan ilmoituksen mukaan kestää 100% tyjäyksen 700 kertaa. Rolls kestää myös mutta hinnat pitää kertoa kahdella samasta asiasta.
Lifepo4 ja vastaavat litium akut on itse kootuina kennoina jossain 1500€ tienoilla ja kesto luvataan pitemmäksi kuin lyijyakkujen mutta mitenkähän on kun niissäkin on tullut esiin viallisia kennoja jopa uudesta lähtien ja jos on laadukkaampia kuin esim winston niin hintaa ei nyt jaksa edes arvata.
Agm ns merkki akut on kaksikertaa trojan hinnat ja mitään ei luvata olevan paremmin muuta kuin se hyvä juttu tietysti,suljettu.

Trojanko se nyt sitten ostettava 24V eipä muuta tule mieleen. Optima akuista 4 optima akusta yt ja red on omakohtaista kokemusta ja 2 akkua meni nopeaa tahtia eheissä autoissa ja 2 toimii vielä traktori ja auto mutta tämän ajan kestäisi halvin biltema motonet akkukin. Optima ei ole laatua ainakaan nämä muutaman vuoden meksiko optimat. Takuut ei toimi sitten ollenkaan. Trojan jos on parempaa niin laittakaa kokemusta ja n100-150Ah 12v. Käyttö sähköperämoottorissa.

1

88

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Trojan tilattu nyt ja pitäisi odotella kotona töiden päätteeksi on jakeluauton ilmoitus.
      Akkuja myydään ilman mitään tietoutta akkujen tekniikasta ja edes myyjät ei tiedä eikä jaksa selvittää tai kiinnosta mitä myyvät tai asiaks tarvitsee. Akkukauppa on suomessa heikolla tolalla. Mutuja luuloja on vain myyjillä "tietona"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2630
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1762
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe