Hei,
Sain opiskelupaikan metropolian rakennustekniikan päiväpuolelta. Haluaisin tietää millaisia päiviä ja kuinka paljon läsnäoloa opinnot vaativat? Koululle olisi melko pitkä matka ja pienet lapset päivähoidossa. Mietityttää miten saisin yhtälön toimimaan. Työtillistyminen mietityttää myös.
Kokemuksia rakennustekniikan opiskelusta metropoliassa
3
73
Vastaukset
- Anonyymi
Minuakin kiinnostaisi. Osaisiko joku vastata?
- Anonyymi
Minulla sama tilanne ja koulutusohjelma, mutta eri koulu. Lapset kylläkin jo valmiiksi vuoropäiväkodissa, minulle on tärkeää että koulua on joskus myöhempäänkin jotta vuorohoidolle edelleen tarve ja saavat jatkaa samassa päiväkodissa. Meinasin nopeuttaa opintoja ottamalla jotain iltaopintojakin. Meillä vuorohoito tulee silti luultavasti vähenemään opiskeluni myötä. Käsitykseni mukaan päiväopinnoissa on ns. läsnäolopakko. Katselin jo syksyn lukujärjestystä, koulun sivuilta löytyi lukkarikone josta sai opintoryhmän tunnuksilla jo kurkisteltua osviittaa.
- Anonyymi
Päiväopinnot, läsnäolopakko, ei iltaopintoja, tällä hetkellä työllistyminen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 642773
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171659- 241657
- 201600
- 191518
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259