Kun nukun alasti ja aamulla puuhailen aamupalani alasti. Menen takaisin aamupalani jälkeen sänkyyn lukemaan aamun lehdet ja sähköpostit ym. aamuun kuuluvat asiat , ja olen edelleen alasti.
Sitten kun päivän askareet alkavat puen päälleni ja toimitan työni ja muut askareet.
Illalla kun ei mitään enään tärkeää ole niin käyn suihkussa ja olen alasti seuraavaan aamuun.
Olenko nudisti vai naturiti? Onko tämä mielestänne nosmaalia/epänormaalia?
Kumpaa se on mielestäsi
4
394
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan normaalia, näin mä teen ittekkii näillä helteillä ,kun muuten on nukkuessa varsinkii pieni hiki kokoajan.
- Anonyymi
Ihan normaalia eikä mun mielestä oo kumpaakaan. Aika moni varmaan on yksin kotonaan ollessaan alasti ilman että ees aattelee asiaa. Kte oon nytkin
- Anonyymi
Kai se on enemmän naturismia, kun alastomuutta harrastaa tuolla tavoin luonnollisena osana arkea, esim. suihkun jälkeen kun on muutenkin alasti ellei erikseen pukeudu. Toisaalta jos nakuilee vain kotona eikä missään luonnossa, naturistitapahtumissa tms. niin onko siinä kuitenkin varaus, että välttelee muita, eli ei pidä sitä alastomuutta niin luonnollisena että tohtisi ihmisten ilmoilla nakuilla? Se viittaisi siihen ettei ole naturismia vaan nudismia.
- Anonyymi
Kotona on esim. jumpata parempi alastomana, ei tule niin kuuma ja hiki helposti. Mutta kyllä siinä jotain seksuaalistakin on, jos tykkää olla alastomana aina kun tarkenee.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j472245- 261843
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271465Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151289- 1101289
- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71954Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107874Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846