Äitejä ja lapsia erotetaan meilläkin päivittäin huostaanottojen yhteydessä, sen tietävät kaikki. Sitä käytäntöä eivät ole demarien ja vihreiden sekä kommunistien naispolitiikot vastustaneet mitenkään, päinvastoin. Nyt kun on kyse ns.ISIS-lapsista niin nämä edellämainitut kirkuvat suupielet vaahdossa ettei lapsia saa erottaa äideistään ja lähettää ilman äitejään tänne. Miten Syyrian leireillä olevat suomalaislapset erottuvat muista kovia kokeneista traumatisoituneista suomalaisista lapsista, vihervasemmistolaiset voisivat selittää sen.
Lapsia ja äitejä ei saa erottaa
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
ISIS-terroristijoukoissa olleet naiset odottavat oikeudenkäyntejä ja tuomioitaan Syyriassa. Useat heistä ovat olleet mukana terroritoiminnassa ja jesidinaisten sekä tyttöjen kidutuksissa ja raiskauksissa. Lapsia ei saa eroittaa äideistään jos eivät äidit niin halua ja kaikkia näitä "suomalaisia" lapsia ei ole edes rekisteröity suomalaisiksi kertoo Ulkoministeri Pekka Haavisto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997823- 1075607
- 2754861
- 494823
- 753584
- 502838
- 622564
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284