Pari Kainuusta

Anonyymi

Hei kaikki parit.Mistä olette löytäneet parhaiten seuraa?Ollaan aloittelijoita tällä saralla niin vinkit otetaan vastaan:)m45/n49

10

133

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Seksitreffit.fi:n kautta. Millaista seuraa haette?

• Anonyymi

Asiallista kivaa paria :)Mies on hetero ja nainen bi-henkinen.Tarkoitus aloittaa varovasti kun ei ole tosiaan kokemusta vielä isommin :)

• Anonyymi

Minä olisi löytänyt mutta esteeksi tuli, että olivat innokkaita valokuvaajia. Näin ex-ystävän kuvankin valmiissa taistelukunnossa. Ei haluttanut päästä galleriaan. Siihen jäi minulla.

• Anonyymi

Olen 25v jamppa Kainuusta. Voin ilmottautua vapaaehtoiseksi mikäli saan strategisia mittoja parin naisesta, eikä miesten keskistä kontaktia tule.

• Sivustojen sposti käytössä, jatketaan siellä.

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Kuis aloittelijaparia kiihottaisi, jos sopiva mies saisi katsella leikkiä noin aluksi? Siitä se homma voisi sitten lähteä käsistä ;)

• Anonyymi

Laittakaa ilmoitus www.seksitreffit.fi -sivustolle. Me haluaisimme tavata teidät elokuun 1. viikonloppuna ja nimenomaan Kainuussa. Meillä on paikka!

• Anonyymi

Näin kesäisin tanssi lavoilta on helppo tutustua. Usein lähden tanssin jälkeen miehen kanssa jäähylle lavan ulko puolelle. Naisena aika helppoa saada mies kuumenemaan kun kesäisin aika paljastavat vaatteet päällä😗

Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      104
      1891
    2. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      58
      1699
    3. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1641
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      144
      1639
    5. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      103
      1599
    6. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      85
      1577
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      285
      1337
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      119
      1279
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1150
    10. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      1111
    Aihe