Oon tuntenut tämän ihastukseni tai, noh kai voisi sanoa että oon vähän enemmän kun vaan ihastunut, mutta en uskalla sanoa.
niin olen tuntenut hänet kaksi vuotta melkeinpä kolme pian, ja ainakun en ole puhumassa hänelle tai jotain tälläistä niin olen vain hyvin vihainen kaikesta mitä hän on ikinä tehnyt mikä on saanut minut pienestikkin alakulkuiseksi, mutta kun olen hänen kanssaan olen tosi iloinen ja ihan pihkassa ja kaikki mitä hän on koskaan tehnyt ei vaikuta siihen miten tunnen häntä kohtaan.
Olen ollut riidoissa hänen kanssaan asian takia pari kertaa jo mutten ole varma mitä tehdä, tullaan aina takaisin yhteen kun kumpikaan ei pääse yli toisesta vaikka kuinka pitkään oltaisiin erossa, se aina päättyy samalla tavalla yhteen.
Miten minun pitäisi reagoida asiaan?
Vihaan häntä, mutta sitten taas toisaalta
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201943- 691906
- 381877
- 211741
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341449Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337