Ihmettelen onko pridelle joku rumuusvaatimus. Kaunista ihmistä on ilmeisen mahdotonta löytää. Siis rumien geenimuunneltujen kokoontumisajot vai mistä on kysymys?
Rumuus ja pride
38
161
Vastaukset
- Anonyymi
Siellä oli paljon suvaitsevaisia kauniita lapsia ja teinejä, niin tyttöjä kuin poikia :-)
- Anonyymi
Niin oli ,ja paljon julkisia ihmisiä myös.
- Anonyymi
Yhdellä äitin sylissä olevalla pienokaisella oli keltainen peruukki päässä. Ymmärsiköhän missä nyt mennään?
- Anonyymi
Varmaan tajus jotta tämä on minun arvopohjani tulevaisuudessa?
- Anonyymi
Lesbot tai niitä esittävät ovat ilmeisesti miesvihaajia. Kaikki eivät ole suinkaan lesboja vaan jostakin syystä eivät miestä saa ja tekolesbous on miesvihan tulos.
Näkyikö RitalanPaskaa siellä? Se on minun kaverini, vassari ja ruma ja kusipää.
- Anonyymi
Ritala on fiksu ja komea mies, joka ei välitä tuollaisesta homofoobikosta. Varmaan mollaat pakolaisiakin senkin sontakikkare.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ritala on fiksu ja komea mies, joka ei välitä tuollaisesta homofoobikosta. Varmaan mollaat pakolaisiakin senkin sontakikkare.
Tottakai mollaa. Kun itse on luuseri.
- Anonyymi
Moni kakku päältä kaunis
- Anonyymi
On rumuusvaatimus; tulee olla yhtä ruma kuin 80% homoista ja yhtä tyhmiä
- Anonyymi
Siis persuilla.
- Anonyymi
Avaaja lisää: Kuten SDP:n sisäpiiri. Ties minkä väristä tukkaa voimme nähdä Kesärannan kuvissa ja pääministerin irvistyskin juin vuoren peikolla
missä on tyylisyys SDP? Kesärannasta tissibaari - pridenmainos siis- Anonyymi
On rumuusvaatimus; tulee olla yhtä ruma kuin 80% puolueen edustajista ja yhtä tyhmiä
- Syytetään muita tyhmiksi ja 20% puolueen älyköista huutaa toisten puheen päälle
Älynnihlauksiaan kyselytunneilla
- Anonyymi
Ei pidä paikkansa.
- Anonyymi
Pitää paikkansa. Selvitä asioita ennenkuin huutelet
- Anonyymi
Pitää käydä rumuus testeissä ennenkuin pääsee noihin riettaisiin menoihin. Ei siellä kauniita oteta. Ja huomaahan sen.
- Anonyymi
Sellaista se mm. Natonkin tukema prideily on.
- Anonyymi
Tekeekö naisesta se lesbon kun ei siedä miehen komentoa? Halutaan tehdä mitä huvittaa eikä ottaa käskyjä mieheltä. Onko näin?
- Anonyymi
Tällainen individualismi näyttää olevan hyvin yleistä nykyään.
- Anonyymi
Kuitenkin jotkut heistä haluaa näyttää mieheltä lyhyine hiuksineen. Mies kuitenkin meinaa heille jollain tasolla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuitenkin jotkut heistä haluaa näyttää mieheltä lyhyine hiuksineen. Mies kuitenkin meinaa heille jollain tasolla.
Jollain tasolla jotain.
- Anonyymi
Onko sama syynä miehillä jotka ovat homoja?
- Anonyymi
Tarviiko olla kuin äklö jotta saa ottaa osaa noihin synnin menoihin?
- Anonyymi
tarvii kuulkaas olla väripää ja ruma!
- Anonyymi
tuo ed oli hyvä :)
- Anonyymi
todella NOHEVAA
- Anonyymi
Miksi ovat rumaa sakkia?Koska ovat himojensa saastuttamia,omantunnon paaduttaneita.
- Anonyymi
Synti tekee rumaksi. Näin kävi myös paholaiselle, kun heitettiin taivaasta ulos. Lue suuri taistelu -kirjasta, siellä kerrotaan koko tarina.
- Anonyymi
Hyvännäköisillä ei ole tarvetta esiintyä vaarallisille heteroille.
- Anonyymi
ihan lähtökohtaisesti normaali ihmiset ei halua olla missään tekemisissä tuon tapahtuman kanssa.
- Anonyymi
hyvä hyvä. ei normaalia toimintaa
- Anonyymi
todennäköisesti jokin rima rumuudessa on alitettava
- Anonyymi
kaikki . SIIS KAIKKI tuntemani pride marssijat ovat aina rumia. Eli jokin vaatimus täytyy olla!
- Anonyymi
Hyvännäköiset eivät käy matalatasoisten ajanviete paikoissa.
Sen lisäksi kateelliset naiset voivat ottaa hampaisiinsa komeammat miehet.- Anonyymi
Kiihottavat persumiehiä vihaan.
- Anonyymi
kai heillä on jokin yhteinen sopimus rumuudesta? Näin luulisin kun katselen noita pride marsseja :=)
- Anonyymi
on on!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564830Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881342
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255968- 72957
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955