Mitä helvettiä...

Typyliini

miehet ajattelee..? Ensin ollaan kiinnostuneita, sitten laitetaan viestiä että älä enää viestittele ja sitten kuitenkin tuijotellaan ja vaikutetaan kiinnostuneelta.. Kerrotaan että ollaan huonoja näissä suhdeasioissa ja sitten ei kuitenkaan mitään tapahdu vaikka antas mahdollisuuden lähestyä... Mitä helewettiä miesten päässä liikkuu...?!? Miten mun pitäs tollaseen suhtautua? Kysyä ihan suoraan vai antaa herran lähestyä mua (jos koskaan lähestyykään..)? Miehet, neuvoja pliis.

14

1644

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Typyliini

Että kyllä ne naistenkin neuvot kelpaavat. Onko kellään samanlaista tilannetta meneillään?!?

• tässä vaan oottelen :(

Samantyyppinen tilanne on ollu meneillään viime kesästä asti, on tavattu 3 kertaa ja taas oottelen vastausta viestiin!? Välillä oli pitkä tauko ettei pidetty yhteyttä, sinä aikana nähtiin kerran ja katseet oli sellasia että niistä EI VOI erehtyä. Joka kerta kun on tavattu, musta on tuntunut että viihdytään hyvin toistemme seurassa, on juteltu ja suudeltu. Mies vaan aina ehdottaa tapaamista yllättäen, ei koskaan sovita etukäteen. Meillä on ongelmana ainakin ikäero, mies on muutaman vuoden nuorempi, ja se häiritsee sitä, miettii mitä kaverit sanoo jne. Ja kyllä se muakin mietityttää toisinaan...Nyt oon päättäny että yritän olla vahva ja vaan odottaa mitä tuleman pitää. En kuitenkaan pilaa elämääni ton miehen takia, enkä kuvittele olevani varattu tai jotain, mut niin kauan kun en oo kehenkään toiseenkaan ihastunut, niin miks en jatkais yhteydenpitoa tän miehen kanssa ja sen ehdoilla.

• tässä vaan oottelen :( kirjoitti:

Samantyyppinen tilanne on ollu meneillään viime kesästä asti, on tavattu 3 kertaa ja taas oottelen vastausta viestiin!? Välillä oli pitkä tauko ettei pidetty yhteyttä, sinä aikana nähtiin kerran ja katseet oli sellasia että niistä EI VOI erehtyä. Joka kerta kun on tavattu, musta on tuntunut että viihdytään hyvin toistemme seurassa, on juteltu ja suudeltu. Mies vaan aina ehdottaa tapaamista yllättäen, ei koskaan sovita etukäteen. Meillä on ongelmana ainakin ikäero, mies on muutaman vuoden nuorempi, ja se häiritsee sitä, miettii mitä kaverit sanoo jne. Ja kyllä se muakin mietityttää toisinaan...Nyt oon päättäny että yritän olla vahva ja vaan odottaa mitä tuleman pitää. En kuitenkaan pilaa elämääni ton miehen takia, enkä kuvittele olevani varattu tai jotain, mut niin kauan kun en oo kehenkään toiseenkaan ihastunut, niin miks en jatkais yhteydenpitoa tän miehen kanssa ja sen ehdoilla.

tyttö hyvä olla ringissä mukana. Siis yksi palanen siinä. Haloo!! Mitä vielä odottelet, aloita oma elämäsi!

• tässä vaan oottelen :(
        juho72 kirjoitti:

tyttö hyvä olla ringissä mukana. Siis yksi palanen siinä. Haloo!! Mitä vielä odottelet, aloita oma elämäsi!

Monesti on toikin käyny mielessä, mutta toisaalta se mies on sellanen vähän ujonpuoleinen, ja meillä on tekstareitten kans tullut välillä aika pahoja väärinkäsityksiä, ja siks on ollut taukoa. Toiseks jos aina alkais miettiä, että mitä se tyyppi tekee sillon kun ei nähdä, tulis hulluks. Jos sillä on muita, niin sitten on, se on sen asia. Koska mehän ei seurustella eikä oo harrastettu seksiä. Uskon, että jos löytäisin jonkun muun, toi unohtuis hetkessä, mutta ehkä me vähän molemmat pidetään toisiamme varalla tai jotain...en oikein tiedä itsekään. Tapaamisista on jääny hyvä mieli, ja kun muistaa olla vahva näinä väliaikoina ja olla miettimättä, mitä se mies oikeesti ajattelee, niin kaikki tuntuu olevan ok.

Ehkä tää mun juttu ei sittenkään ollut ihan verrattavissa aloittajan tapaukseen...

• Jo vanhempi mies

Kokeile tyttö hyvä suoraa puhetta. Mies on perinteisesti juro.

• niin. Me miehet ajattelemme asioita suoraviivaisemmin kuin naiset. Täytyy myöntää, että aika usein on minullakin jäänyt naisten käytöksestä aika epävarma fiilis siitä, että millä tasolla oikein mennään... epävarmassa tilanteessa voi olla helpompaa jättää juuri ne "ratkaisevat" aloitteet tekemättä...

• Typyliini
        juho72 kirjoitti:

niin. Me miehet ajattelemme asioita suoraviivaisemmin kuin naiset. Täytyy myöntää, että aika usein on minullakin jäänyt naisten käytöksestä aika epävarma fiilis siitä, että millä tasolla oikein mennään... epävarmassa tilanteessa voi olla helpompaa jättää juuri ne "ratkaisevat" aloitteet tekemättä...

olen jo asiani aika suoraan ilmaissutkin.. Olen laittanut viestiä että kahvitellaanko/kaljotellaanko joku päivä, mutta koskaan ei vastausta tule.. Kyseessä on vanhempi mies... Sitten töissä kuitenkin katellaan pidempään ja sellasta... Siis pitäisikö mennä ja kysyä suoraan, että kiinnostaako vai ei?! Tämä kyseinen mies vaikuttaa kyllä aika ujolta ja sellaiselta, että jos sen "ajaa" nurkkaan, niin vastaus on heti ei. Miten muuten voisi asiasta ottaa selvää, kun laukomalla suoria kysymyksiä?

• Typyliini kirjoitti:

olen jo asiani aika suoraan ilmaissutkin.. Olen laittanut viestiä että kahvitellaanko/kaljotellaanko joku päivä, mutta koskaan ei vastausta tule.. Kyseessä on vanhempi mies... Sitten töissä kuitenkin katellaan pidempään ja sellasta... Siis pitäisikö mennä ja kysyä suoraan, että kiinnostaako vai ei?! Tämä kyseinen mies vaikuttaa kyllä aika ujolta ja sellaiselta, että jos sen "ajaa" nurkkaan, niin vastaus on heti ei. Miten muuten voisi asiasta ottaa selvää, kun laukomalla suoria kysymyksiä?

hänelle miettimisaikaa tunteja, päiviä, viikkoja vai puhutaanko jo peräti kuukausista? Kyllä parin viikon "nysväilyn" jälkeen voit kysyä jo suoraankin, että kiinnostaako vai ei?! sittehän tiedät senkin...

• sanomatta
        juho72 kirjoitti:

niin. Me miehet ajattelemme asioita suoraviivaisemmin kuin naiset. Täytyy myöntää, että aika usein on minullakin jäänyt naisten käytöksestä aika epävarma fiilis siitä, että millä tasolla oikein mennään... epävarmassa tilanteessa voi olla helpompaa jättää juuri ne "ratkaisevat" aloitteet tekemättä...

ja ratkaisevia tekoja on älytön odottaa.Päätä seinää sen seitsemän kertaa,niin lakkaa haaveilemasta. Kaikki eivät toimi samoin,mikä joskus unohtuu.

• Typyliini
        juho72 kirjoitti:

hänelle miettimisaikaa tunteja, päiviä, viikkoja vai puhutaanko jo peräti kuukausista? Kyllä parin viikon "nysväilyn" jälkeen voit kysyä jo suoraankin, että kiinnostaako vai ei?! sittehän tiedät senkin...

jo ihan tarpeeksi. Kait se sitten tarkoittaa sitä, ettei kiinnosta. Vastatahan aina mielestäni voi.Edes sen kohteliaan ei. Tämä on aika vaikea tilanne siksi, että ollaan samassa paikassa töissä... Jos ei oltais, niin olisin jo kysynyt aikoja sitten missä mennään!!!

• vaan
        Typyliini kirjoitti:

jo ihan tarpeeksi. Kait se sitten tarkoittaa sitä, ettei kiinnosta. Vastatahan aina mielestäni voi.Edes sen kohteliaan ei. Tämä on aika vaikea tilanne siksi, että ollaan samassa paikassa töissä... Jos ei oltais, niin olisin jo kysynyt aikoja sitten missä mennään!!!

kuitenkin, niin ei tarvitse turhaan arvailla.

• Typyliini kirjoitti:

todennäköisti onkin. Minullakin oli eräässä duunipaikassa aikoinaan tilanne, jossa jaoin ikäiseni naiskollegan kanssa työhuoneeni. Tällä sillon noin kaksvitosella sinkkunaisella oli aina kovat puheet miehistä (ja varsinkin niiden "kierrätyksestä") ja pieni flirtti aina päällä, myös minua kohtaan. Osittain tähän jatkuvaan "leveilyyn" kyllästyneenä kysyin häneltä kerran suoraan, että lähdetäänkö kahdestaan ulos ja sitten jatkoille vaikka minun luokseni... Johan meni tytölle "jauhot suuhun" ja miesjutut loppuivat siihen kuin seinään. Tästä tilanne kuitenkin selkiintyi ja me oltiin ihan asialliset työkaverit vielä vuodenpäivät tämän jälkeenkin... Mielestäni "kissan pöydälle nostaminen" tässä tapuksessa kannatti.

• Typyliini
        juho72 kirjoitti:

todennäköisti onkin. Minullakin oli eräässä duunipaikassa aikoinaan tilanne, jossa jaoin ikäiseni naiskollegan kanssa työhuoneeni. Tällä sillon noin kaksvitosella sinkkunaisella oli aina kovat puheet miehistä (ja varsinkin niiden "kierrätyksestä") ja pieni flirtti aina päällä, myös minua kohtaan. Osittain tähän jatkuvaan "leveilyyn" kyllästyneenä kysyin häneltä kerran suoraan, että lähdetäänkö kahdestaan ulos ja sitten jatkoille vaikka minun luokseni... Johan meni tytölle "jauhot suuhun" ja miesjutut loppuivat siihen kuin seinään. Tästä tilanne kuitenkin selkiintyi ja me oltiin ihan asialliset työkaverit vielä vuodenpäivät tämän jälkeenkin... Mielestäni "kissan pöydälle nostaminen" tässä tapuksessa kannatti.

Meistä ei kumpikaan taida olla tuota sorttia. Että kehuskeltais miehillä tai naisilla siis. Mä en vaan tiiä viitsinkö enää edes ottaa tähän heppuun yhteyttä muussa kuin työasioissa, on tullu säädettyä sen verran jo että...HUH. Ehkäpä annan olla. Ihastun AINA vääriin ihmisiin!! Miehet joihin ihastun on aina vähän juroja, ujoja ja vaikeita.Itse olen rempseä ja iloinen nainen, joten kai haen sitten jotain vastakohtaa itselleni,heh...
        Neuvopas mua että miten tuota asiaa ns.hienovaraisesti vielä tiedustelisin?! Kyseinen mies on lähellä 40:ä,e ttä kaipa sekin tähän vaikuttaa...

• Avioero tulossa

Minun mieheni käyttäytyy juuri samalla tavalla vieraita naisia kohtaan. Kun hän on luonani ei vastaa vieraiden naisten soittoihin ja tekstareihin. Kun jää kiinni salasuhteistaan, niin lupaa aina ryhdistäytyä ja sitten ilmoittaa ihastuksensa kohteille, että ei pidetä enää yhteyttä. Sitä ennen kyllä tekee kaikkensa valloitaakseen uusia naisia.

En jaksa enää yrittää hänen kanssaan, sillä ei hän mihinkään muutu. Käskinkin hänen painua uusimman valloituksensa luo. Silloin alkoi selittely, että sehän on vaan huora, joka itse on tyrkyttänyt itseään hänelle. En kai oikeasti voi rikkoa avioliittoamme huorien takia. Vaikka tunnen mieheni sen verran hyvin, että tiedän tasan tarkkaan, että hän on se joka tekee kaikkensa valloitaakseen naisia ja saadakseen heidät ihastumaan itseensä. Ja hän on siinä oikeasti taitava.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5430
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2377
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1637
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      239
      1620
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1487
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1426
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1185
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1163
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      324
      1150
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      324
      1136
    Aihe