Jo ajatuskin saa kylmät väreet...
Onko hevoisten keskuudessa homoilua?
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Muistan lapsena maalla asuneena että nuoret lehmät ja sonnit aina harjoitteli keskenään näitä astumishommia hyppimällä toistensa päälle. Kyllä ne kaikki siitä sitten ajan kanssa parani koska en muista yhtään homosonnia tai lesbolehmää.
- Anonyymi
Lehdessä oli että jossain Lontoossa eläntarha järjestää Priden kahdelle homopingviinille. Millähän perusteella ne on muka homoja. Tuskin ne siellä toisen peräsuoleen mitään työntää. Vankeudessa elävilä eläimillä on varmaan aika yleistäkin ettei nää paritteluhommat onnistu normaalisti. Tässä sitten varmaan kaksi pingua vaan hengailee yhdessä ja nyt ne sitten leimattiin homoiksi
- Anonyymi
OIshan ne pitäny ottaa mukaan pridemarssille. Tuskin ne olis kieltäytyny. Eletäänhän jo 2019 lukua hyvä tavaton, eikä mitään pimeää keskiaikaa. Yhdenvertaisuutta ja syrjimättömyyttä kehiin tässäkin tärkeässä asiassa.
- Anonyymi
En tiedä hevoisista, mutta ruunat ei ainakaan pysty, koska vehkeet viety. Pingviineissä on homoja:
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/4533959b-eebd-48cb-9d70-27423e819568 - Anonyymi
Googleta kun kiinnostaa, youtubessakin näkynyt orit touhuamassa keskenään, onhan ne kauniita eläimiä. Taitaa esiintyä kaikilla eläimillä.
- Anonyymi
Lehmät harrastaa ainakin lättäpilluilua, en tiedä oliko niitä
pridemarssilla mutta kaikenlaisia muita kummajaisia näkyi ainakin
uutisissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444515
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184