Yamaha nelari f40b 2001 savuttaa valkoista sauhua/höyryä

Anonyymi

Öljyntyhjennystulpan yläpuolella on kaksi aukkoa, joista ylempi on suurempi ja muodoltaan suorakaide. Alempi reikä on pienempi. Ne ovat toisiinsa yhteydessä, sillä toiseen kun puhaltaa, niin toisesta tulee ilmaa ulos. Mikä on näiden aukkojen tarkoitus ja mitähän otsikossa mainittu savutus meinaa? Savua tulee reilusti, kun ajanut aika haipakkaa jonkin aikaa ja sitten siirtyy tyhjäkäynnille.

8

1362

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tarina ei ole uskottava. Keksi parempi.

Jos voit puhaltaa kyseisistä reisätä toiseen, ei koneella voi käytänössä ajaa täysillä kierroksilla. Lisäksi valkoisella savulla ja kyseisellä tyhjällä tilalla ei ole keskinäistä vikaantumisyhteyttä. Valkoisen savun aiheuttaa eräs toinen syy.

• Anonyymi

Minuakin alkoi kiinnostamaan. Vastauksesi alku on erittäin hyvä johdatus aiheeseen.
        Kun nyt annat itsestäsi kuvan asiasta tietävänä ja olit ensimmäisenä kommentoimassa, niin kerropa mikä niiden reikien tarkoitus on ja mistä se valkoinen savu tulee.

Outboarder

• Anonyymi

Perämoottorikorjaaja kertoi, että ne ovat tyhjäkäyntipakoputkia. Tyhjäkäynnillä ei moottori välttämättä jaksa nostaa pakokaasuja potkurille asti.

• Anonyymi

On tämä erikoinen systeemi. Kirjoitin tähän aikaisemmin tänä iltana lyhyen viestin, jossa kiittelin vastauksesta.
        Se oli poistettu.
        Nyt sitten kirjoittelen vähän pitemmän viestin, jonka toivon jäävän kirjoihin.
        Kiitos vielä tuosta vastauksesta, koska olen kiinnostunut perämoottoreista.

Outboarder

• Anonyymi

Kun itse kysyy ja itse vastaa, niin saa mieluisia vastauksia.

• Anonyymi

Mitä mahdat tarkoittaa tuolla kommentilla? Vai oletko näitä täällä usein esiintyviä sekoittajia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä mahdat tarkoittaa tuolla kommentilla? Vai oletko näitä täällä usein esiintyviä sekoittajia?

Se taitaa olla se "lapsellinen psykiatria", joka raivosi täällä kaikkea asiallista perämoottori juttelua vastaan.

• Anonyymi

Kysyin alkuperäisen kysymyksen ja puhuin venekorjaajan kanssa, jolta sain vastauksen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2663
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2614
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1530
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe