Öljyntyhjennystulpan yläpuolella on kaksi aukkoa, joista ylempi on suurempi ja muodoltaan suorakaide. Alempi reikä on pienempi. Ne ovat toisiinsa yhteydessä, sillä toiseen kun puhaltaa, niin toisesta tulee ilmaa ulos. Mikä on näiden aukkojen tarkoitus ja mitähän otsikossa mainittu savutus meinaa? Savua tulee reilusti, kun ajanut aika haipakkaa jonkin aikaa ja sitten siirtyy tyhjäkäynnille.
Yamaha nelari f40b 2001 savuttaa valkoista sauhua/höyryä
8
1362
Vastaukset
- Anonyymi
Tarina ei ole uskottava. Keksi parempi.
Jos voit puhaltaa kyseisistä reisätä toiseen, ei koneella voi käytänössä ajaa täysillä kierroksilla. Lisäksi valkoisella savulla ja kyseisellä tyhjällä tilalla ei ole keskinäistä vikaantumisyhteyttä. Valkoisen savun aiheuttaa eräs toinen syy.- Anonyymi
Minuakin alkoi kiinnostamaan. Vastauksesi alku on erittäin hyvä johdatus aiheeseen.
Kun nyt annat itsestäsi kuvan asiasta tietävänä ja olit ensimmäisenä kommentoimassa, niin kerropa mikä niiden reikien tarkoitus on ja mistä se valkoinen savu tulee.
Outboarder
- Anonyymi
Perämoottorikorjaaja kertoi, että ne ovat tyhjäkäyntipakoputkia. Tyhjäkäynnillä ei moottori välttämättä jaksa nostaa pakokaasuja potkurille asti.
- Anonyymi
On tämä erikoinen systeemi. Kirjoitin tähän aikaisemmin tänä iltana lyhyen viestin, jossa kiittelin vastauksesta.
Se oli poistettu.
Nyt sitten kirjoittelen vähän pitemmän viestin, jonka toivon jäävän kirjoihin.
Kiitos vielä tuosta vastauksesta, koska olen kiinnostunut perämoottoreista.
Outboarder
- Anonyymi
Kun itse kysyy ja itse vastaa, niin saa mieluisia vastauksia.
- Anonyymi
Mitä mahdat tarkoittaa tuolla kommentilla? Vai oletko näitä täällä usein esiintyviä sekoittajia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä mahdat tarkoittaa tuolla kommentilla? Vai oletko näitä täällä usein esiintyviä sekoittajia?
Se taitaa olla se "lapsellinen psykiatria", joka raivosi täällä kaikkea asiallista perämoottori juttelua vastaan.
- Anonyymi
Kysyin alkuperäisen kysymyksen ja puhuin venekorjaajan kanssa, jolta sain vastauksen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692663
- 632614
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251106