etsiä tästä jotain positiivista. Hyvää oloa edes, mutta ei, ei kertakaikkiaan yhtään ainoaa päivää tai olotilaa verrattuna kuinka ihanaa elämäni oli 20 vuotta.
Puoli vuotta olen yrittänyt tosissani
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mieti vaan kuolemaa ja elämän vaikeutta.
- Anonyymi
Ei elämä ole vaikeaa silloin kun kuuntelee vain omaa sydäntään. Muiden mielipiteet vääristää ajatusta ja silloin ehkä mainitsemasi asiat ovatkin pohtimisen arvoisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei elämä ole vaikeaa silloin kun kuuntelee vain omaa sydäntään. Muiden mielipiteet vääristää ajatusta ja silloin ehkä mainitsemasi asiat ovatkin pohtimisen arvoisia.
Riippuu tapauksesta ja liittyvistä haasteista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu tapauksesta ja liittyvistä haasteista.
Ehkä, omasta kokemuksestani voin helposti allekirjoittaa ylempänä kirjoittamani.
Anonyymi kirjoitti:
Tästä olen samaa mieltä. Muitten ihmisten mielipiteet, todelliset ja kuvitellut, vaikuttavat häiritsevän paljon siihen miten hienoa elämä saattaisi olla jos menisi sinne minne itse haluaa ja sydän käskee. Elämä kyllä kantaa ja on ihanaa kunhan siihen vaan luottaa, tähän kun vielä uskaltaisi itse täysillä uskoa.
- Anonyymi
BumbleB kirjoitti:
Tästä olen samaa mieltä. Muitten ihmisten mielipiteet, todelliset ja kuvitellut, vaikuttavat häiritsevän paljon siihen miten hienoa elämä saattaisi olla jos menisi sinne minne itse haluaa ja sydän käskee. Elämä kyllä kantaa ja on ihanaa kunhan siihen vaan luottaa, tähän kun vielä uskaltaisi itse täysillä uskoa.
Se on totta. Muuten en luota enää yhteenkään, tämä usko musertui tämän puolen vuoden aikana ja vei samalla pohjan elämältä. En voi enää luottaa edes vanhempiini. Mitä sitten sain? En mitään muuta kuin pettymyksiä ja tuskaa. Aina on mahdollisuus palata siihen, missä on hyvä olla ja elää. Sydän vie menneeseen, siellä on sen paikka. En usko tämän reitin vievän mihinkään parempaan, olisihan se jo vienyt jos näin olisi.
- Anonyymi
Oletko 20,5 vuotias?
- Anonyymi
En ole. Vertailin vain ajanjaksoja elämässäni.
- Anonyymi
Saamme päivityksiä auringolta ja planeetoilta vuotta 2020 varten ja se ei tunnu mukavalta.
Lisäksi Schumannin resonanssi on voimakas.
Lisätietoja "Mikä on luxonia" sivustolta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363787- 122546
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371995Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211741Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311526- 1251501
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101321- 141266
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4881265- 801235