Eräs mies oli Iskelmä-festareiden savusaunassa, kun entuudestaan tuntematon, bikineihin pukeutunut mies asteli saunaan sisälle ja kaatoi ämpärillisen vettä kiukaalle. Luukku pamahti auki ja mies sai pahat palovammat.
Miksi tällä onnettomuuden aiheuttaneella urpolla oli päällä bikinit? Oliko hän transsukupuolinen tai transvestiitti? Ainakin hän oli itsekeskeinen ja todellisuudentaju ei ollut parhaasta päästä.
Bikineihin pukeutunut mies aiheutti vammat
5
145
Vastaukset
- Anonyymi
Siis palovammat sai alalauteilla istunut mies, ei bikiniveikko. Hän sai syytteen.
- Anonyymi
Nainen älköön käyttäkö miehen tamineita, älköönkä mies pukeutuko naisen vaatteisiin; sillä jokainen, joka niin tekee, on kauhistus Herralle, sinun Jumalallesi.
5. Moos. 22:5- Anonyymi
Montako ihmistä olet jo tappanut tuon Mooseksen kirjan perusteella? Entä käytätkö vaatteita jossa on tupsut?
- Anonyymi
Keneltäkään naiselta en ole vaatteita ostanut tai ottanut. Itse olen vaatteeni liikkeestä ostanut ja näin ollen ne ei ole kenenkään naisen tai miehen vaatteita vaan omia kuteita pidän ylläni. Että se siitä...
- Anonyymi
Unohdatte pointin: trans tai tiitti aiheutti vakavat palovammat ihan ulkopuoliselle. Onko heitä syytä alkaa varoa?
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682650
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096