Sinä olet se, joka sytytät liekin, synnytät helliä ajatuksia, juuri nytkin. Olet se, jota yli kaiken rakastan ja jota en voi unohtaa. Olet niin minun sydämeni ihana. Sinä, vain sinä. M>N
Hellästi sinusta
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kauniisti kirjoitettu. Ihanaa jos voi tuntea noin.
Kauniita sanoja. Miksi et lähettäisi niitä suoraan hänelle... 😊
Hyvää yötä sinulle ap ja muille palstalaisille. 😊Hellästi sinusta... Olipa ihanasti sanottu ja tunteikas kirjoitus muutenkin :)
- Anonyymi
Hyvää yötä minun suloisimmalle roihulähteelleni, kauneutta säteilevälle naiselle! Nuku hyvin ja kauniita unia ruusutarhassasi.
- Anonyymi
Oli kyllä niin ihanan lämmin viesti, että oikein harmittaa jos se jää vain tänne tuntemattomien ihailtavaksi eikä tavoita oikeaa kohdettaan... :) kaikki naiset haluaisivat kuulla jotain noin kaunista rakkaaltaan.
- Anonyymi
Ap, pystyt sanoittaman tunteesi harvinaisen kauniisti. Käytä sitä taitoa! Jos pystyt jonain päivänä ojentamaan hänelle vihkon/kirjan luettavaksi, teet luultavasti hänet hyvin onnelliseksi.
- Anonyymi
Läpä läpä, kirjoita joku siirappinen balladi vaikka. Älä tänne lahjojasi hukkaa.
- Anonyymi
Ei tämä ole mitään lahjakkuutta nähnytkään siis voihan ruusutarha ja eedenin eunukkikäärme, ei ole mitään henkeäsalpaavaa tässä mutta äänestäähän väyrynenkin itseään
- Anonyymi
Kysymys kuuluu oletko / olitko yhtä ihana hänelle.?
- Anonyymi
Ei ollut pelkkä linkki.
- Anonyymi
Minä kotona edelleen kuumeilemassa, siis oikeesti pikkasen lämpöö.... mulle. Vai tulikohan mulle nyt vauvakuume ihan konkreettisesti :)
M-N - Anonyymi
Liekki on todellakin syttynyt välillämme.
🔥 🔥
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574595
- 444495
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184