Salama Harryn Otassa

Ginny

En tiijä onko tästä ennenki puhuttu, mutta varmasti!!! Nii siis Harryn salama otassa on kirjoissa toisella puolella ku elokuvassa. Elokuvassa arpi taa vaihtelee paikkoja puolelta toiselle, vai mitä? Välillä oikealla puolella ja välillä taas vasemmalla!!!!

7

1936

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aimee

Oon huomannut sen. Taas ne leffan tekijät toheloi. JK vois kertoo kummalla puolella kasvoja se arpi oikeen on, vain onko se jo kertonut? Alko muuten kiinnostaa...

• Jenny White

Joo.. Muaki alkoi kiinnostaa, mutt Rowling on kertonut, että se olisi otsan oikealla puolella.. Siis arpi..

• aqressiivinen
        Jenny White kirjoitti:

Joo.. Muaki alkoi kiinnostaa, mutt Rowling on kertonut, että se olisi otsan oikealla puolella.. Siis arpi..

Se olis keskellä! mun mielest se on sanonu niin... en sit tiedä

• Nimrodel

Kyllähän se siellä otsan oikealla puolella piilee.. joskus se muutetaan että saataisiin arpi kuvaan ni sehän siirtyy.. vai miten on?

• Garmiwa!

No joo... On se oikeella puolella, mut jos arven paikkaa vaihetaan elokuvassa sen hoksaa heti!

• Anonyymi

joo näin on

• Metsätähti82

Joskus ennen, kuin tiesin Harry Pottereista, sinä vuonna kun ensimmäinen ilmestyi, en muista oliko se nyt suomeksi vai englanniksi... Minä löin pääni oven reunaan ja mulla oli otsassa oikealla puolen sellainen arven tapainen (ei sentään arpi), melkein salamanmuotoinen, siitä on valokuvakin todisteena.
      Sitten kun luin Potterit ensimmäisen kerran niin, tuli kyllä ihan hassu olo, ihan kuin se olisi ollu joku enne.
      Okei te pidätte minua ihan höpsönä, mutta pitäkää vaan, onneksi se otsassa ollut jälki parani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4875
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      498
      1541
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      717
    Aihe