Helou.onko muut mimmit antaneet toisen mimmin ajella omat karvat weks? Meidän kaveri ringissä se on ihan OK joskus sauna illoissa tai muuten vaan
Kavereiden kanssa sheiwausta
4
128
Vastaukset
Paljon hauskempi idea olis sekasauna, läjä naisia ja miehiä, ja naiset ajelis miesten karvat, ja miehet naisten. Siinä vois sheiwauksen yhteydessä tehdä kaikkee muutakin kivaa! =D Aikanaan ajelin aina naisystävän karvat, ja se oli takuuvarma konsti saada sen alapää niin saatanan kiihottuneeksi! =D Tosin sama efekti kyllä kun itse annoin välillä sheiwata itseni, niin siinä ei montaa sekuntia mennyt kun oli kalu kohti taivasta! =D
Jos löytää tytön tai useampia, joita ei ujostuta, sopii oikein hyvin.
Poika lienee kuitenkin luontevampi useille tytöille, erityisesti veli, mutta myös ystävä, vaikkei olisi seksuaalista kanssakäymistä. Varmasti syventää myös ystävyyttä, olipa sukulainen tai ei. Poika tuskin saattaa sheivata ilman, että ottaa eteen, mutta sitähän nykyajan valistuneet tytöt jo pitävätkin luonnollisena.
Sitä paitsi voi kiittää palveluksesta hellittämällä avustajankin paineita. Voi myös pyytää lisäpalvelua. 🌹👀Näyttää siltä, että naisille olisi helpompaa orientoitua siihen, että sukupuolielimiin koskevat ovat naisia. Mutis mutandis meille heteromiehille ajatus, että mies koskisi elimiimme on paljon kielteisempi.
Sen sijaan ei ole mitään syytä puuttua homomiehen maailmaan, vaan antaa hänen toteuttaa haluaan.Juu homo suuntauksena on heidän oma asiansa, ja mikäs siinä! Ei täällä paljon ole varaa ketään tuomita! Mulle on ihan FINE että homoja on, ja tekevät mitä tekevät, mutta yksi asia on varma! Mun haarojen väliin ei ole yhdelläkään miespuolisella asiaa! =D =D =D
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927