Kaappihomous ja väkivalta?

Anonyymi

Voiko ihmisestä tulla erittäin vihamielinen ja väkivaltainen, jos hän on kaappihomo/kaappibi JA hän kieltää tämän ominaisuuden itsessään? Siis vihamielisyys ja väkivaltaisuus ja jopa sadismi/sadomasokismi olisi seurausta itsensä kieltämisestä, jonka seurauksena sitten tunnetaan epämääräistä, yleistä vihaa melkein kaikkea elävää kohtaan ja väkivaltaisuus siis olisi tällaisen ihmisen keino käsitellä ja epätoivoinen yritys eheyttää rikkinäistä identiteettiä? Idea on siis, että koska häntä ei hyväksytä omana itsenään, hän tietämättään kostaa myöhemmin tämän väkivaltana.

4

142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmiselämässä on kaikki mahdollista...mutta luulen että tuommoinen vaatii jotenkin vinksahtaneen luonteen... kaappihomous ei kyllä yksistään kerro vielä mitään...

• Anonyymi

Ehdottomasti kyllä.
      Ja heitä on paljon nimenomaan nuorissa miehissä, jotka yrittävät omaksua hetero identiteetin loppu iäkseen.

• Anonyymi

Ei vihaisuus ja väkivaltaisuus tarvitse seksuaalista suuntausta. Kaikki joilla ei mene omasta mielestään oikein asiat ns. putkeen, voivat olla vihaisia myös ympäristölleen. Sen huomaa siitä, kun näkee jonkun epäonnistuvan tekemisissään, niin alkaa tavara lennellä minne sattuu.

• Anonyymi

Tuolla saattaa korostaa heterouttaan, en näkisi mahdottomana, etenkään psyykkistä väkivaltaa. Parisuhde väkivaltahan on tutkitusti yleisempää samaa sukupuolta olevissa suhteissa, koska kynnys on matalampi.

Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2785
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2684
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1560
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      10
      1515
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1402
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1257
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1243
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1219
    Aihe