Meillä taitaa kummitella

Anonyymi

Hei!

Muutin tämänhetkiseen kerrostaloasuntoon noin 4-5 vuotta sitten. Alussa en huomannut mitään muuta poikkeuksellista, kuin että keittiön käsipyyhe putosi aina merkillisesti lattialle minun poissaollessani. Sivuutin asian täysin, koska en uskonut sen olevan mitään paranormaalia.

Nyt viime kuukausien aikana kotonani on alkanut tapahtumaan hyvin outoja asioita. Tavaroita katoilee jatkuvasti. Esimerkiksi kynsisakset ja sheiveri katosivat muutama viikko sitten ja löytyivät molemmat sitten noin viikkoa myöhemmin jääkaapin päältä..? 20 euron setelikin katosi, jonka jätin varmasti olohuoneen pöydälle. Ihan kuin joku haluaisi pilailla. Meillä ei ole käynyt kotona mitään hämärää porukkaa ja laitan aina oven turvalukkoon. Olen parikymppinen joten mitään muistiongelmiakaan ei pitäisi olla.. Kavereiden kanssa olen puhunut ja hekin ihmettelevät näitä tapahtumia. Outoja asioita tapahtuu jostain syystä aina kun olen yksin kotona.

Kaikista ihmeellisin asia kävi pari kuukautta sitten. Olin lähtenyt aamulla ihan normaalisti töihin ja kotiin tultuani illalla, kun olin menossa nukkumaan, koko lakanani olivat ihan läpimärät ja haisivat joltain pesuaineen tapaiselta. Ei ole mahdollista että olisin käsitellyt edes puhtaita pyykkejä sängylläni. Pelästyin niin paljon, etten pystynyt nukkumaan kotona.

Myös elektroniset laitteet kuten digiboxi ja kaiutin ovat menneet tiettyinä hetkinä päälle ja pois itsestään ja muutenkin kotona on hirvittävän usein sellainen olo, että joku tuijottaa. Kerran yöllä tunsin kuinka joku koski minuun, saattoi olla untakin. Kaverin kanssa kerran otettiin selfieitä puhelimella ja yhdessä kuvassa näkyy aivan selvä ihmisen varjo, paikassa jossa sen ei todellakaan pitäisi olla. (kuva on vielä tallella)

Alkaa ärsyttämään varsinkin tämä tavaroiden katoilu. Onko kellään samantyyppisiä kokemuksia tai osaako joku sanoa onko mahdollista että meillä on joku poltergeist vai ylireagoinko?

4

698

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En usko, että ylireagoisit. Voitko laittaa kuvan tänne? Tuohon on selvää, että on poltergeist sekä siellä on aave(ita).

• Anonyymi
    • Anonyymi

Minullakin kaikenlaisia esineitä häviää ja useimmiten löytyykin mitä kummallisimmista paikoista. En silti syytä mitään mistään henkimaailmasta lähteväksi. En syytä mitään enkä ketään mistään. Asun yksikseni noin 12 v sitten rakennetussa kerrostalossa. Mitään esineitä ei ole koskaan ilmestynyt tyhjästä ja kuuluvat äänet ovat kaikki naapureista tai ulkoa. Tuota tavaroitten yleensä väliaikaista häviämistä vain joskus kummeksun. Omaa hölmöyttä saattaa olla taustalla, mutta ei läheskään aina. Mitään ns yliluonnollista en ole koskaan kokenut vaikka haluaisin. Spiritismiä kuitenkaan en ala pelaamaan, minulla on entisen tuttavan kokemuksista sellaista tietoa, ett taatusti pysyn poissa siitä! Niin muuten hänkin!

• Anonyymi

Missä päin tämä tapahtui?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2962
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      68
      2837
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1822
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1679
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1657
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      26
      1602
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1600
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1297
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1273
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1269
    Aihe