SUOMEN JÄTTI SAKOT ! Ristolaiselle yli 120 000 euroa ???
Kuinkahan pitkään hampin pitäisi potkia mummua puistossa, jotta saisi noin isot sakot? voisi siinä väsyä monotusjalka jo paljon ennen noin rosvoilumaista sakkoa !
MTVUUTISET.FI
IS: Rasmus Ristolainen kaahasi 120 000 euron sakot – oikeus tuomitsi törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta
NHL-jääkiekkoilija Rasmus Ristolainen on tuomittu Varsinais-Suomen käräjäoikeudessa yli 120 000 euron sakkoihin törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta, kertoo Ilta-Sanomat.
Late Lapista.
ROSVO VALTION JÄTTI SAKOT !
3
<50
Vastaukset
Eihän tuossa mitään rosvottu ole, ylinopeus on täysin tietoinen oma valinta ja sakot tulojen mukaan, jos menee päiväsakoille. En minäkään koskaan ole ajanut vahingossa ylinopeutta, kun sakkoja olen saanut, aina minä olen riskit tiennyt ja senkin olen osannut ennakoida niin, että tulot ovat näyttäneet tasan nollaa.
- Anonyymi
Ihan oikein ja tyhmyydestä sakotetaan kerrankin. Nimittäin tyhmähän tuo jätkä on, esitteli autonsa turvavarusteita puolustuksena. Ne olisivat auttaneetkin hemmetisti uhria jos tuo olisi kaahannut päälle.
- Anonyymi
>>
Nopeusrajoituksen rikkominen enintään 60 km/h alueella:
ylinopeus enintään 15 km/h 170 euroa
ylinopeus yli 15 km/h ja enintään 20 km/h 200 euroa
>>
Rikesakot on omalla tavalla ihan yhtä kohtuuttomia. Pieni nopeuden ylitys 60 kmh tai alle -alueella, sakkoa 170 € HUOM! Tuloista riippumatta ts. koskee myös niitä joilla ei ole tuloja lainkaan. Esim. 170 € on pienituloiselle eläkeläiselle iso raha, saattaa suistaa talouden raiteiltaan moneksi kuukaudeksi. Hyvä- ja isotuloiselle moinen summa on yhtä kuin "ei mitään".
Kyllä rikesakoissakin pitäisi olla jonkinlainen porrastus suhteessa tuloihin, jotta rangaistus olisi samansuuntainen kaikille.
Siinä olen samaa mieltä, että tuollaiset satojen tuhansien sakot ovat liioittelua, mutta niin ovat myös tuloista riippumattomat tasasumma sakot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
4 kuoli kolarissa
Kenen vastuulla tienhoito? Sohjoa ja vettä tie täynnä. Oliko säästetty tienhoidossa? Järkyttävä onnettomuus.1857742Suomea odottaa karu kohtalo
Mitäs menitte uhkailemaan ja leikkimään kovaa. Ei mitään mahdollisuuksia Venäjää vastaan.2711889- 681299
- 721233
Nainen, moraali on koetuksella sun kanssa
Koen nyt olevani rappiolla ja kyllä, omaa syytäni ja itsekontrollin puutetta, mutta olethan kyllä puoleensavetävä, ettei641197- 571188
Bachelor-Joonas tapasi Monican isän - "Appiukko" antoi koulutusta vävypojalle - Katso kuvat tästä!
Joonas ja Monica ovat pitäneet yhtä Bachelor Suomi -kuvausten jälkeen. Tämä todistaa, että tosi-tv:ssä voi syntyä rakkau81129Tosiaankin, jos julkaisette täällä henkilötietoja
Minkäänlaisia, se on poliisiasia. VPN, proxy- tai julkinen yhteys ei salaa mitään. Poliisi pystyy jäljittämään ja saamaa931112Gallup: Mitä mieltä olet uudesta Putous-kaudesta: hyvä, keskinkertainen, huono?
Putous on saanut kuraa niskaan mm. kaksimielisistä jutuista. Ohjelma on lasten suosikki ja lapset toistelevat hokemia ti511105- 361046