On tällainen vanha tallentava DVD miten viritän tähän TV kanavat. Saakohan tähän mistään Suomenlielistä ohjekirjaa. Laite löytää TV1 kkösen.
Pioneer DVD Recorder DVD-433H
10
1010
Vastaukset
- Anonyymi
Nykyiset tv-lähetykset ovat digitaalisia. Laitteesi analogisella virittimellä ei niitä näe. Vekotin on yhtä "käyttökelpoinen" kuin vanhat videonauhurit.
Itselläni on myös vuonna 2003 ostettu Pioneerin dvd-tallennin DVR-5100H. Kerran pari vuodessa käytän sitä yhä tallentaakseni digiboksillani tallennettuja ohjelmia dvd-levylle pysyvää käyttöä varten. Tv-ohjelmien tallentaminen ei sillä enää tietenkään suju.- Anonyymi
Ainakin minulla onnistuu kun DVD Recorder DVD-433H on kovlevy ja panen digipoxin kartliittimestä johdon DVD lallentimeen.
- Anonyymi
Pioneer HDD-DVD tallentimella DVR-940HX kyllä näkyy standardi dvb-t lähetykset
- Anonyymi
Minulla sattuu olemaan tuollainen Sony-merkkinen harvinaisuus. Siinä on nykyisessä kaapeliverkossa toimiva viritin, kiintolevytallennin sekä polttava DVD. Helppo on heittää esim. elokuva DVD:lle. Tosin työläshomma, mikäli haluaa mainokset pois. Siis mielummin Ylen elokuvat.
Tuo, että tuollaisia laitteita ei enää valmisteta taitaa oll niitä tekijänoikeuskysymyksiä.- Anonyymi
Kotitallentaminen ei ole kai "muodissa" se kai se syy on
Mitään teknistä estettähän ei ole voi käyttää hdmi--> 3 RCA analog convertteria niitä saa Kiinasta parilla eurolla Kotitallennus tehdään nykyään tietokoneella. On myös saatavana tallentavia esimerkiksi monistandardi-digiboxeja, mutta tietokoneitahan nekin ovat, vähän paremmin olohuoneeseen sulautuvia vain.
- Anonyymi
Minullakin SONY RDR-HXD 870 vanhus joka lopetti suomi tekstin tekemisen, on varmaan joku asetus homma mutta mikä ei oo käyttöohjetta.
- Anonyymi
Minulla on SONY RDR-HX870 DVD Recorder/Hard Disk laite, mutta se lopetti suomen tekstin tekemästä tallennuksiin,on varmaan joku asetus juttu,"Mutta mikä se on". Ei oo kättöohjetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096