Ehkä huonoin Ruisrock

Anonyymi

kautta aikain, no ei tartte enää mennä.

20

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Täysi fiasko koko tapahtuma.

• Anonyymi

Pääesiintyjät täytyy valita tarkemmin, ettei epävakaa persoonallisuus johda peruuntumisiin.

• Anonyymi

Eiköhän olisi jo aika lopettaa koko ruisroska.

• Anonyymi

Kuin sitten pystyy olemaan kultturelli ja kehumaan tolloille sukulaisilleen, että tulipa käytyä ruisrockyssä?

• Anonyymi

Kirjoitin iltalehteen mutta ennakkosensuuri iski. Jumala rankaisi suomalaisia koska he matkivat amerikkalaista rap teollisuutta mielen pahoittamiseen.

• Anonyymi

Eikö tuolla jumalallasi olisi ollut parempaakin tekemistä? Käydä vaikkapa parantamassa HYKSin lastenklinikan potilaat?

• Anonyymi

Kiinnostuin. Etsinkin juuri maailmankaikkeuden paskimpia festareita ja rankaisen itseäni osallistumalla niihin samalla kuvaten videota itsestäni osallistumassa maailmankaikkeuden paskimpiin festareihin kuvaamassa itseäni.
      Lopulta palkitsen itseni poistamalla videot muistikortilta.

• Anonyymi

Tarkoitit varmaan ruis pop?

• Anonyymi

Yle kyllä näyttää seuraavan talven ruisrokin räppäreitä. Muut kotimaiset festarit boikotoidaan.

• Anonyymi

Oikeat festarit on Provinssi rock . Alue on ensinnäkin riittävän iso. Monta Lavaa,

• Ruisrockilla on ehkä hakusessa kohdeyleisö, johon panostaa. Kaikenlaisia isoja musatapahtumia alkaa olla joka viikonloppu ja niitä järjestävät mediatoimistot, joilla on radio- ja TV-kanavat hallussa.

Weekend-festarit panostaa tanssimusiikkiin, raskasmetalli ja heviosastolla on omansa, suomipopparit kiertävät jokaisessa maan "savonmua soittaa, joroinen karkeloi ja oripään orkkahumpat" kesätapahtumassa . Reggae ja rap on marginaaliryhmien musiikkia.

Luulisi järjestäjien ymmärtävän, että kerran lupauksensa pettäneeltä pitää vaatia kovat takuusummat ja maksaa hyvälle varallaolosta, jos ehdottomasti haluaa ottaa riskin.

Ruisrockilla on ongelma. Homma paistuu kuin pullataikina ja keikahtamiseen tarvitaan vain huono sää ja pääesiintyjän poisjääminen. Eikä 300 euron kisalippukaan mikään myyntivaltti ole.

• Anonyymi

Mustat narkkariräppärit petti suvakit! Oma etu ensin lieroilemalla sitä se on Suomessakin.

• Anonyymi

Räppi Ruisrockiin se on yhtä paskaa kun Porin Jatzi. Kansa vaatii.

• Anonyymi

2/3 päivästä satoi ja esiintyjäthän ovat livenä yleensä paljon surkeampia kuin levyllä. Mitä järkeä, että liput loppuunmyytyjä kuukausia ennen, minua ei ainakaan kiinnosta sateeseen tai kovaan helteeseen mennä.

Kun katsoi TV:stä vaikkapa Alman esiintymistä, niin eipä olisi kannattanutkaan maksaa, v-ttua vaan huuteli, laulu miten sattuu, kykeneekö edes vastaavaan kuin levyllä ja jatkuvaa yleisöllä laulattamista kun eivät itse viitsi. Jos haluaa kuulla ylesön kaulavan niin sitten oikea paikka olisi karaokebaari.

• Anonyymi

PELKKÄÄ BODYPOSITIIVISTA LESBON IHRALÄJÄÄ JA VEHNÄJAUHOA TARJOLLA. HYI HELVETTI!

• Anonyymi

Ei se ole ollut "Ruis" (rukiin puima-aika on elo-syyskuunvaihde), eikä Rock sitten Gary Moore, Aerosmith, Rammstein, Bon Jovikin....

Pelkkää räppipaskaa heinäkuussa jo 10 vuotta! Juhlikoon sitä ja muuttakoon nimensä vaikka:
      Heinäpissisräp....pistäkää musiikista ymmärtämätön tyttö johtamaan, me muut vedetään kusetukset välistä-rock

• Anonyymi

Minäkin yhdistin ennen aina rukiiseen, mutta sehän tulee Ruissalo paikannimestä.

• Anonyymi

Pyhä paikka Ruissaloon merenlahti. Tiina on niin onnellinen.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      136
      3707
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      12
      2466
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      37
      1965
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      21
      1731
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      30
      1503
    6. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      124
      1458
    7. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1311
    8. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      14
      1256
    9. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      481
      1233
    10. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe