Käykö kukaan Hankoon nudistirannalla.Aina on tyhjä vaan.Hyvät ihmiset,käykä ja tutustuka siihen.On kaunis kiva hiekka ranta.
hankoon ranta
13
782
Vastaukset
Melko lähellä asun, mut hei c'mon.:
Hanko, Hangon (ei Hankon ).
Hangon nudistiranta siis. (Ei Hankoon)
Mut en oo tulossa, kunhan vittuilen!).loman aluksi pari kertaa kävin,hyvin vähän oli porukkaa 4-5 henk.Eka kerta nakuna,ihan sexy kokemus
- Anonyymi
siellä nähdään poker runissa ;))
- Anonyymi
kerran tänäkesänä käyneenä on todella kiva paikka saman tapainen kuin yyterikin "viralliselta" alueelta kun kävelee tulliniemen kärkeenpäin mukavia rauhallisia paikkoja BI henkisille voi hyvin hommailla kaikkee kivaa......
- Anonyymi
Tänää mennään emännän kans kesän ekaa kertaa Hankoon nakuilemaan. Rauhallinen mukava paikka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänää mennään emännän kans kesän ekaa kertaa Hankoon nakuilemaan. Rauhallinen mukava paikka
Oltiin samaan aikaan teidän kanssa.
Oli hauska nähdä pari perhettäkin perus-reppu-lippispäivystäjien sijaan. Mennään uudestaankin 🙂
- Anonyymi
Jaa, josko sinne uskaltaisi tulla sitten. Jos ei ole häiriköitä?
- Anonyymi
Ei meillä ole koskaan sattunu hangossa höiriköitä kohdalle. Kohta ollaan paikanpäällä
- Anonyymi
Vai,että ei häiriköitä ole.Se on sitten varmaankin ainoa laatuaan tässä valtakunnassa.
- Anonyymi
Kyseisen kaupungin nimi on Hanko (ei Hankoo), joten se taipuu Hangon.
- Anonyymi
Erisnimiähän ei lähdetä taivuttelemaan, joten oikea muoto on "Hankon". Kysy äidinkielen opettajaltasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erisnimiähän ei lähdetä taivuttelemaan, joten oikea muoto on "Hankon". Kysy äidinkielen opettajaltasi.
Voit kysyä itsekin siinä vaiheessa, kun et taivuttele Helsinkin tai Turkun erisnimiä
Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565690Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271518Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381336Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3481277