Mutta lapsena en riittävästi.
Samoin olut ja viini on aina ollut minulle kelvollista. Minulla meni paljon aikaa elinvuosia ennen kuin opin nauttimaan viinistä. Olen nähnyt lapsena nälkää, en saanut ravintoa riittävästi ja kulutus oli suuri mm. pitkän koulumatkan vuoksi. En saanut käydä myöskään kolua vain kansakoulun. Aikuisiällä kouluttauduin kuitenkin. Lapseni eivät nähneet koskaan nälkää, emmekä olleet heidän kehityksen jarruna.
Itse sain ruokaa riittävästi vasta palvellessani varusmiehenä 11 kk Vekaralla -71.
Eräs olutpullo jäi juomatta Egyptissä kun avaamattomassa kruunukorkin alla , oli . Samoin sikäläisen leipomon sämpylästä löytyi säkinpala. Se ei ehkä niin vaarallinen ollut, mutta sen jälkeen söin pataljoonan kotimaasta tuomia hapankorppuja.
Siinä saunareissussa ja sen jälkeen on aina rahat ja ravinto riittänyt.
Olen aina saanut syöntikelpoista ruokaa
Anonyymi
0
72
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018063- 1075667
- 2795013
- 494953
- 763727
- 542940
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422368