Moi, oon 14v tyttö jolla alko tosi aikasin menkat. Mulla oli ne aik tasaset alussa ja nii mut nyt parin vuoden jälkee ne on tosi sekasin, esim mul ei oo ollu menkkoi nyt suunnillee puolee vuotee, ja en oo harrastanu seksiä. Mua huolestuttaa? Johtuuks se siitä et mulla on ollu tosi stressaavaa ja en juo kauheesti vettä. Voisko joku helppaa
Menkat sekasin?
4
109
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä ne siitä taas alkaa tuleen säännöllisemmiks. Mullaki oli sun ikäsenä aika epäsäännölliset.
Moi, stressi voi vaikuttaa menkkoihin. Mikäli aiemmin säännöllisistä menkoista on nyt tullut epäsäännölliset suosittelisin käymään lääkärissä, varsinkin kun kertomasi perusteella tauko on ollut pitkä.
-Lotta /Helsingin Saapas- Anonyymi
Luulen, että tämä on nyt se jeesuksen toinen ilmestyminen, sinä olet seuraava neitsyt maria
- Anonyymi
Jos laihduttaa niin kuukautiset häviävät ensimmäisenä. Sen jälkeen vasta paino.
Ja jos syö e-pillereitä niin kuukautiset ovat poikkeuksetta epäsäännölliset ja toisinaan poikkeuksellisen runsaat. Myös tulehdusten määrä kasvaa.
Ja mitä veden juomiseen tulee, älä juo vettä. Juo mieluummin punaista maitoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih385038Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5111635Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53911- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50793Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738