Jokin aika sitten minua haastatteli HR-bimbo joka sotki jossain vaiheessa teknologiat keskenään ja sitten ei saanut enää mitään selvää mitä ihmettä se yrittää sössöttää.
Oli selvää että jouduin osoittamaan kyseiselle henkilölle tosiseikat ja jättämään prosessin kesken. En voi hyväksyä 100% epäpätevyyttä edes HR-bimbolta.
Millaisia kokemuksia teillä on HR-bimboista? Kertokaa parhaita paloja!
Enkä tarkoita mitään seksuaalisia kokemuksia, jakkupukublondit vetoavat minuun korkeintaan sadistisessa mielessä.
Kokemuksia HR-bimboista
5
134
Vastaukset
- Anonyymi
Juuri tuota samaa, eivät ne tajua työn sisällöstä yhtään mitään. Aivan täydellinen katastrofi laittaa noita päättämään ketkä sopivat tehtäviin joista bimbo itse eivät tajua mitään.
- Anonyymi
näitä GPtW firmojen ongelmia nämä
- Anonyymi
Ei ole kokemuksia bimboista, mutta valitettavasti vääristä valinnoista rekrytoinneissa. Pahin mahdollinen virhe ottaa porukkaan persoonallisuushäiriöinen, äitiongelmainen sovinisti. Juuri niitä säälittäviä sosiaalisesti rajoittuneita idiootteja, jotka kuvittelevat voivansa piilottaa oman osaamattomuutensa sortamalla muita.
- Anonyymi
GPtW firmoissa noilla on oikotie ylimpään johtoon, jopa hallitukseen asti.
- Anonyymi
Näitä on nähty myös pörssiyhtiöiden it-yksiköiden palkkalistoilla. Yleensä vaikutuksena on se, että osaava väki alkaa vaihtumaan omatoimisesti muualle. Toki tällä persoonallisuushäiriöisellä riittää nuoleskelijoitakin, joille annetaan paljon vapauksia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692713
- 632654
- 681792
- 241617
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91480- 151392
- 381233
- 401203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197