Olen tosi huolissani alakerran yh äidin, virolaisen, lapsesta, huutaa kurkku suorana sen 3v muksulle, tätä jatkunut lapsen vauvaiästä saakka, olen joutunut vaihtamaan vuorotöitä ja irtisanoutunut töistä, koska tää huuto kestänyt kauan, ei voi mennä töihin lääkehoitoon 3 tunnin yöunilla, nyt oikeesti irti koko EUsta, virolaiset valvottakoon kotimaassaan. Mitä ne täällä tekee.
Naapurin yh
Anonyymi
1
101
Vastaukset
- Anonyymi
Aika paha, en tie tekiskö lastensuojelu mitään, ja se vois olla lapsellekin pahempi kuin joutua eroon tuollaisesta äidistä, koska sen vähän mitä tältä palstalta on lukenut niistä huostaanottopaikoista tai mitälie, niin ei ole hyviä.
Hanki tehokkaat kuppikuulonsuojaimet, saa kolmellakybällä k-raudasta tms biltemasta motonetistä varmaan, mä ostin k-raudasta. Ei kuulu mitään jos ei ole oikeesti kova ääni, ja sillonki kuulu ihan hiirenhiljasesti. Tori.fi tai muut nettikirpparit varmaan niissäkin ois käytettynä halvemmalla, varsinki kaupungeissa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682570
- 622532
- 681742
- 221536
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151342
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076