Skoda RS teepaita laakkoselta kaupanpäälle koeajosta

Anonyymi

Huomenna ajattelin lähteä kokeilemaan urheiluauto skoda RS jotta saan tuon ikonisen T-paidan mukaan. Ei minulla vielä ole mahdollisuuksia aitoon RS autoon mutta paidalla voin näyttää kaupungilla että sellaista tavoittelen. Jotkut ihmiset saattavat myös luulla että olen joku julkkis joka ajaa RS mallilla. RS skodassahan maksetaan ennenkaikkea kokemuksesta/elämyksestä joita vaina RS ja esim bmw M mallit voivat tarjota.

17

55

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On se parempi kuin se kaupanpäälle tuleva kaviaaripurkki. Kaviaari maistuu pahalta. Ikoninen punainen Skoda-lippis, kuten edesmenneellä formulatähdellä, olisi tietenkin kaikkein parasta.

• Anonyymi

Jos skodalippis on punainen niin mites siinä erottuu se punainen tähti?

• Anonyymi

bemari kaupassa saa lippiksen ,aloittaja on oikeassa keskity vaan vielä siihen honda monkeyhin ainakin 3-4 vuotta.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

Bimmerikuskilla on jo lippis. Ja avaimet "mun" kiesiin.

• Anonyymi

Kyllä aito Tojolippis kerää kaikkien kerjäläisten ja taskuvarkaiden katseet. Helpoin uhri.

• Anonyymi

Väärin, ei Toyotasedillä rahaa ole ja varkaatkin sen tietää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärin, ei Toyotasedillä rahaa ole ja varkaatkin sen tietää.

Se on totta, miksi varakas ja aikaansa seuraava toyotisti pitäisi käteistä rahaa mukanaan riesana kun maksuvälineet ja pysäköinti-appitkin on keksitty. Skoodaukit vielä pelkää moisia nykyajan hömpötyksiä, eikä osa tietenkään edes saa mitään kortteja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on totta, miksi varakas ja aikaansa seuraava toyotisti pitäisi käteistä rahaa mukanaan riesana kun maksuvälineet ja pysäköinti-appitkin on keksitty. Skoodaukit vielä pelkää moisia nykyajan hömpötyksiä, eikä osa tietenkään edes saa mitään kortteja.

Tutkimusten mukaan Skodan omistajat käyttävät perinteisiä näppäin-kännyköitä joilla voi soittaa, lähettää tekstareita ja pelata matopeliä.

• Anonyymi

Luin ensiksi että Skoda RS teepaita lacostelta ja ihmettelin että eikös sen logon pitäisi olla krokotiili eikä räpylä.

• Skooda antaa myös polkupyörän kaupan päälle jotta pääset varmasti perille.

• Anonyymi

Aattelin mennä Laakkosen kautta M6llani ja laittaa Skoda RS teepaidan komiasti piälle BMW-klubin M-tapaamiseen. Eipä oo muilla samanlaista itärassipaitaa.

• Anonyymi

Moskovan punaisella torilla vois olla aika kova tollanen rs-teepaita, punainen Hankkijan lippis ja Kontio-saappaat.

• Anonyymi

No nyt olis todella hieno teepaita. Onkos noita myös 3XL ja taaperoiden kokoja ja muita värejä niin kun punaista ihan vaan noin esimerkiksi?

• Anonyymi

On hieno! Vieläkö niitä RS teepaitoja on jaossa? Koeajan ensin ja sitten alan säästää tuota unelma-autoa varten.

• Anonyymi

Voiko joku tuoda meille Jakomäkeen kaikille lapsille (3, 5 ja 8 vuotiaat pojat ja 12 vuotias tyttö) punaiset RS-paidat. Jos on myös RS-lippiksiä, värillä ei niin väliä, niin kiitollisia oltaisiin. Ollaan Skoda-perhe jo kolmannessa sukupolvessa.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5450
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2387
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1647
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      244
      1637
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1487
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1426
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1185
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      327
      1164
    9. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1163
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      322
      1157
    Aihe