Hoitamatta hyvä

Anonyymi

Terve. Vihasin nuorempana teitä kepulaisia... teitä joilla oli kynnettyjä hakkuuraiskioita, joista käytitte termiä metsä. Juuri niistä maa-aloista yli pääsi, kun sinnitteli. Tulin miehen ikään ja huomasin, että perin melko lailla kepulaista paskaa. Edellä kuvattua onnettomuutta. Puolet perimästäni maasta on kulkukelvotonta kepua! Se toinen puoli oli sen sijaan maapohjaltaan kunnossa. Saatoin kävellä ilman kepulaisuuden taakkaa ja ihailla komeaa puustoista metsää. Minä hurmioiduin! Minä erosin kokoomuksesta ja liityin Niinistön vihreisiin! Nyt on hyvä. Suurimmat luonnonvihaajapuolueet ovat oikeassa järjestyksessä: persuilijat ja kepulit. Muut ovat metsänhoidollisesti tajuissaan.

8

113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Helevettiäkö menet muiden maille.

• Anonyymi

Juuri tämän takia haastoin teitä tukiaisuunoja. Eli olen maanomistaja... noin 75 hehtaarin verran. Toinen puoli on naamataulusi näköistä kyntöpaskaa ja toinen on luontoa! Hienoa, että tukiainen heräsi.

• Anonyymi

Jopahan oikrehen meträhän omistrajaha, noor se hesahan puisto mis jopa kuseksrihin iltaraasin kapakahan jälkeehen ni eir olehen jopahan omistramaaha.

• Anonyymi

En minäkään uskosun juttujas. Jos poikasena oot konpastellu ja aina vaan on metsä vaikiakulkusta, niin ei tunnu todelta. Pitääs olla jo komia taimikko.
      Ja siitä komeemmasta metsän puolikkaasta olis kiva kuulla , mitenkä se on sellaiseksi kehittyny?

• Anonyymi

Kiitos kysymästä. Se puolikas oli kehittynyt ihan itse. Ei tarvinnut luontoa mihinkään suuntaan patistaa.

• Anonyymi

Ei luontoa, mutta metsäkeskus takuulla patistaa :)

• Anonyymi

Olen avaajan kanssa samaa mieltä peruskepulaisesta kurjuudesta.... muutoin kannatan puhelinlankaa.

• Anonyymi

No joo.

Omaa metsää hoidan risusavotoilla.

3 kertaa ne joutuu risusavotoimaan. Luonnonpoistumaa tulee tietty risusavotoiden jälkeen. Sen kun antaa luonnon leimata.

Valitettavasti 1 metsä on yhtymänä. Sinne tulee tänä vuonna motoharvennus. Urakoitsijat tosin huippuammattilaisia

2 metsätilaa jää sitten risusavotoiden jälkeen silleen.

Eräs "raiskio" on sitten jäänyt osittain uudistamatta. Lehtipuuta kasvaa valtavasti. 1 malli on tietty kasvattaa kuvio n 40 vuotiaaksi ja hakata energiapuuta ainespuuta.

Metsämaa pysyy huippukunnossa, eli se tärkein. Lehtipuut hoitaa ekologian hyvin.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2703
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2644
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1782
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1617
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1470
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      37
      1180
    Aihe