Ja se on näiden "matkustelua" harrastavien ja muiden matukiimaisten tyttöjen syytä.
Tässä maassa on ihan hirveesti inceleitä
28
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Osittain. Poikia syntyy enemmän kuin tyttöjä, se on juurisyy. Ylijäämämiehiä tulee Suomeen elatukseen ja koska täältä he saavat pillua helpommin kuin kotimaastaan. Maahanmuuttajaryhmien omat naiset on varattu heille itselleen, mutta suomalaiset naiset ovat koko maailman käytössä. Epäreilua. Suomalaisten pitäisi toimia tässä kuin arabien.
- Anonyymi
Ei tarvii paljoa raaputtaa, kun "tasa-arvoisen" suomimiehen pinnan alta paljastuu naisten sortamista ja heidän elämänsä rajoittamista kannattava fundamentalisti. Ihan turha teidän on keuhkota islamista naista alistavana uskontona. Teidän ajatuksenne ovat pohjimmiltaan aivan samoja, kuin niiden joita, vastustatte.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvii paljoa raaputtaa, kun "tasa-arvoisen" suomimiehen pinnan alta paljastuu naisten sortamista ja heidän elämänsä rajoittamista kannattava fundamentalisti. Ihan turha teidän on keuhkota islamista naista alistavana uskontona. Teidän ajatuksenne ovat pohjimmiltaan aivan samoja, kuin niiden joita, vastustatte.
Ja tän huomaa viimeistään 4. lauseen kohdalla, kun tulee jotain huonosti piilotettua naisvihapaskaa.
- Anonyymi
Incelit ovat päästään vialla olevia tyyppejä.
Naiset ja tytöt eivät ole syypäitä näiden hulluuteen.- Anonyymi
Kyllä ovat ja määrittele"hulluus" Jos mies tappaa naisia koska ei saa seksiä, hän ei ole"hullu"vaan toimii luonnollisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ovat ja määrittele"hulluus" Jos mies tappaa naisia koska ei saa seksiä, hän ei ole"hullu"vaan toimii luonnollisesti.
Käyttäkää kättä! Siteeraan erästä miespuolista ystävääni ja sanon "naisessa on ihan liikaa vaivaa, kun on toimiva käsi".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luonnollista tuollainen ajattelu ei ainakaan ole. Luonnollista sensijaan on se, että naiset kiertävät kaukaa miehet, joiden motto on "Anna pilluu, tai tapan sut!"
- Anonyymi
Mielestäni on hyvä että, naiset voivat etsiä onneaan.
Niinhän me miehetkin teemme.
Exäkin lähti 30v, jälkeen toisen matkaan. Tyyliin mitenhän sä selviät kun hän lähtee?
Nyt kun olen hyvin onnellinen, se tuntuu olevan loukkaus häntä kohtaan.
Arvatenkin uusi rakkaani ei ole suomalainen. Se on hyvin hämmentävää kun, ei olekaan mitään turhaa vääntöä kokoajan. *Olen aina sinun puolellasi* Kuten hän asian ilmaisee. Jos olemme erimieltä, voimme keskustella asiasta kiihkottomasti ja syyllistämättä. Myönnän toki että hän on loistava neuvottelija koska, hänellä on vilkas mielikuvitus ja kyky hahmottaa kokonaisuuksia.
Samalla puolella *taistelu*, tekee melko aseettomaksikin. Mitkään entiset keinot, ei ole käyttökelpoisia.
Nyt saa rakastaa, halata, pussata, katsoa, itkeä, nauraa, ottaa kädestä...
Eikä vaan saa vaan, myös on toivottavaa.Kerrankin näin! 😊👍
Eli kehut ulkomaalaista naisystävääsi ilman että pitää haukkua suomalaisia naisia. No katkeruutta exää kohtaan on kyllä havaittavissa, mutta et sentäs yleistänyt.- Anonyymi
Wwuwuw kirjoitti:
Kerrankin näin! 😊👍
Eli kehut ulkomaalaista naisystävääsi ilman että pitää haukkua suomalaisia naisia. No katkeruutta exää kohtaan on kyllä havaittavissa, mutta et sentäs yleistänyt.Huomasin saman. Hiukan oli kumminkin ulkkis kehuun vetoa, mutta sitä on liikkeellä. :)
Muualla on aina kaikki paremmin, ihmisetkin on parempia ja nätimpiä. Roskatkin on hienompia ja nätimmin paketissa. Taivas on silti saman värinen ja sama aurinko paistaa. :)
Abris
- Anonyymi
Kyllä. Se on nimenomaan näiden naisten syy.
Murto-osa Amerikan inceleiden määrästä. Tai japanin tai muun suuren maaliman. Täällä on loppujen lopuksi asiat kumminkin aika hyvin, jopa incelillä joka saa ruokaa suuhunsa ja katon päänsä päälle ihan jo yhteiskunnan järjestelmän ja kiltteyden ansiosta.
Monesti myös pubista löytyy joku ruusunen, joka on aulis antamaan hellyyttäkin. Jos ei muualta. Viinamies tietää. :)- Anonyymi
Mistä päättelet, että incel on joku yhteiskunnan elätti? Moni incel on töissä käyvä dippainssi. Naisilla on tapan yrittää väittää, että inceliys on miehen oma vika eli mies ei muutenkaan ole elämässään tehnyt mitään vaikka totuus on, että mies on incel vain ja ainoastaan ulkonäkönsä takia.
Anonyymi kirjoitti:
Mistä päättelet, että incel on joku yhteiskunnan elätti? Moni incel on töissä käyvä dippainssi. Naisilla on tapan yrittää väittää, että inceliys on miehen oma vika eli mies ei muutenkaan ole elämässään tehnyt mitään vaikka totuus on, että mies on incel vain ja ainoastaan ulkonäkönsä takia.
Enhän mä päättelekkään niin, mutta moni inceli on kuulemma työtön. Ja mantran mukaan rahalla saa naisia. ☺️
Ihan jo yhteiskunnan tuki ei pois sulje työtä tekeviä inceleitä.
- Anonyymi
Mies kun pääsee tiettyyn ikään niin on haettava neito Tallinnasta tai Prahasta ja liukkaasti pääsee incelisyydestään.
Suomessa etenkin teinityttöset ja neitokaiset ovat varsin nirsoja kun mies ei ole hyvin laiha, ja jos on hyvin laiha niin vähän vanhempikin mies kelpaa mainiosti. Nämä "matkustelijat" ovat pääsääntöisesti hyvin laihoja. - Anonyymi
Ja mikäs estää näitä peräkammarin nössöjä itse matkustelemasta, muu kuin että ovat kaikesta kusi sukassa.
Jos tarkoitat sitä, että Suomessa elää paljon ihmisiä tahdonvastaisessa selibaatissa, niin syy ei todellakaan ole matkustusta harrastavissa naisissa.
Minä elän tahdonvastaisessa selibaatissa, miten jonkun naisen matkustelemattomuus sen korjaisi?
Tai jos aviossa elävä ihminen joutuu elämään vasten tahtoaan selibaatissa, ratkeaako se ongelma, jos kielletään naisilta ja tytöiltä matkustelu tai " matkustelu"- Anonyymi
AP tarkoittanee paremmin päivittyneitä "matkustelevaisia" jotka tulivat apostolin kyydillä rajan yli.
Anonyymi kirjoitti:
AP tarkoittanee paremmin päivittyneitä "matkustelevaisia" jotka tulivat apostolin kyydillä rajan yli.
Epäilemättä tarkoittaa, siksi vastasinkin noin :)
- Anonyymi
Harva mies kiinnostuu uhriutumiseen perustuvasta incel-ideologiasta, edes ikisinkku. Suomessa pikemminkin miehet ottavat MGTOW-asenteen, jos tyttöystävää ei kolmenkympin paremmalla puoellakaan ala löytyä. Tai sitten ovat vain suomalaisittain ätmejä.
Inceliys viehättää matalan testosteronitason miehiä, joiden pääasiallinen yhteys ulkomaailmaan tulee ylilaudan, reddtin jne kautta. Silloin jenkkihuttu naisten hallitsemasta maailmasta menee paremmin läpi, kun ei ole todellisuutta suodattamassa.- Anonyymi
Jos vaikka redditissä erehtyy vilkaisemaan incelien valitusta niin onhan se aivan älytöntä kun joku 15-vuotias, todennäköisesti aivan normaali, junnu nimittää itseään inceliksi. Sillä että lähtee tuollaiseen paskaan mukaan vain varmistaa sen "ennustamansa" tulevaisuutensa ätminä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos vaikka redditissä erehtyy vilkaisemaan incelien valitusta niin onhan se aivan älytöntä kun joku 15-vuotias, todennäköisesti aivan normaali, junnu nimittää itseään inceliksi. Sillä että lähtee tuollaiseen paskaan mukaan vain varmistaa sen "ennustamansa" tulevaisuutensa ätminä.
Ei ole älytöntä, olin 13v kun minusta tehtiin mies, olin ollut jotain 4kk incel.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole älytöntä, olin 13v kun minusta tehtiin mies, olin ollut jotain 4kk incel.
13 v on lapsi, ei mikään mies, vaikka olisi seksiä harrastanutkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis seksuaalirikoksen uhri. Tarvitset terapiaa, et seksiä.
- Anonyymi
ehkäpä on jopa "liian"suppea katsomus.on kyllä tottakin jopa,mut on suomen naisissa muutakin ku se P!eiköhä se SUOMEN kansa ole ihan vaan naisten päättäväisyydellä rakennettu,jot on todella köyhää tuo järjenjuoksu.joka kuvaa naisvihaa.minäpä ku en puhu ku suoraan.en pidä muutoinkaan vastainasettelusta.eiköhä meistä kukin omaa ristiään kanna.tekipä noin tai näin.
- Anonyymi
Liity vihreisiin. Niillä näkyy olevan hauskaa. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006181714.html
- Anonyymi
Elämänkoululaisten puuhaa tollanen on, eli todennäköisemmin persuslaisia.
- Anonyymi
Johtuu yhteiskunta rakenteista. Suomalainen mies on koiran asemassa jollei kuulu hyvävelikerhoihin, näkyy myös naisten suhtautumisessa suomalaisiin miehiin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422214- 241740
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271425- 1081247
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!151219- 181035
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71944Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107864Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846