Finlandssvenskar brukar köpa politiker, att framföra deras politik.
Paras esimerkki on Anne Bernerin sijoittaminen Kepun liikenneministeriksi. Hän sai ryöstettyä Perussuomalaisia kannattavilta taxeilta ajo-oikeuden maahantunkeutujille.
Arabien öljyrahan turvin isot taxifirmat, kuten Kovanen siirtyivät ruotsalaisen taximafian omistukseen. Mummot kaupunkikortteineen eivät enää uskalla taxilla matkustaa, kun kuskina on matu.
Ostettu politiikko!
12
140
Vastaukset
- Anonyymi
Persut olivat hallituksessa innolla mukana toteuttamassa Bernerin taksiliikennesekoilua.
- Anonyymi
Taispa olla kadonneet siniset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taispa olla kadonneet siniset.
Turha yrittää kaataa kusta kengästään. Halla-aholla ei ollut hallitukessa jatkamiselle muita vaatimuksia kuin pakolaispolitiikkaan liittyviä. Taksisekoilu alkoi sitä paitsi jo ennen persujen hajaantumista.
- Anonyymi
Kuka suomenruotsalainen on maksanut jotain Bernerin ministeripaikasta ja kenelle? Paljonko oli määrä?
- Anonyymi
Sukunimeeä ei tiedetä, etunimekseen mies sanoi Timitri. Lupasi Sipilälle ravihevosen, jos Berner pääsee hallitukseen.
[Tietolähde: Huhtasaaren vaihtoehtoiset totuudet] - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sukunimeeä ei tiedetä, etunimekseen mies sanoi Timitri. Lupasi Sipilälle ravihevosen, jos Berner pääsee hallitukseen.
[Tietolähde: Huhtasaaren vaihtoehtoiset totuudet]No nyt selvisi sekin!. Noilla ravimiehillä on usein ruotsinkieliset sukunimet.
Anonyymi kirjoitti:
No nyt selvisi sekin!. Noilla ravimiehillä on usein ruotsinkieliset sukunimet.
Aivan, mutta heidän lapset on blokattu ruotsinkielisestä päiväkodista ja koulutuksesta.
- Anonyymi
Finlandssvenskar kirjoitti:
Aivan, mutta heidän lapset on blokattu ruotsinkielisestä päiväkodista ja koulutuksesta.
Niistäkin kasvaa hyviä ravimiehiä.
Sipilä otti Bernerin hallitukseen ja menetti 18 kansanedustajaa.
Siniset jatkoivat samassa hallituksessa ja tulevaisuus on nyt politiikan tunkiolla. Sitä saa mitä tilaa. Antti Rinteellä on tilaus vetämässä.- Anonyymi
Mä oon ajanut taksia 12 vuotta, enkä todellakaan kannata näitä persu idiootteja.
Persuja kannattavat kaikki fiksut ihmiset, siksi puolueen kanntus on nousussa. Voit tietenkin kannatta korkeasti koulutettujen SDP:tä.
Vai ovatko ne näitä valemaistereits? Aika pieni kohu verattuna Huhtasaaren graduun. Luotatteko mediaan?- Anonyymi
Luotan mediaan, jos uutisissa käytetään euformaattia, jotta asiat saadaan suoristettuna, valmiiksi kähmittynä, Ylessä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih476027Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6192429Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821191Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3441060- 771043
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551020Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.62975- 61915
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58789