Lyhyesti sinulle tämä. Olet ihannenaiseni kaikilla osa-alueilla. Siksi en muita naisia huoli, vaikka kuinka et tätä todeksi uskoisi. Jos pääsisimme tutustumaan kunnolla, tulisit tietämään että tämä on totta.
Nuoremmalle naiselle
10
81
Vastaukset
- Anonyymi
Ei taida nuorempi nainen kostua sinusta, onko näin. Kannattaa miettiä lähtökohtia, jos se on tällä himo palstalla, niin aika väärästä fibstaakkelista olet suhteeseen hakeutumassa.
- Anonyymi
Ehkä se vain sattui tänne. Muuten voi sanoa, että intohimo on suhteessa tärkeä asia.
- Anonyymi
Kuka tahansa ei pystyisi tuohon ap. Nostan sulle hattua.
- Anonyymi
Kerro tuo minulle, jo huomenna. Tiistai-iltana olen jo kanssasi samassa vuoteessa.
- Anonyymi
No en kyllä todellakaan uskoisi sitä, vaikka sanoisi päin naamaa selvällä suomen kielellä :D hänellä on varmaan ollut monia minua paremman näköisiä ja muutenkin fiksumpia naisia joten... aloitus ei todellakaan ollut minulle :`D
- Anonyymi
Tiesitkö että olettaminen on yksi pahimmista kulmakivistä ihmissuhteissa? Joten ihan hyvä varmaan sen miekkosen kannalta ettet usko...
- Anonyymi
Kuinka nuorelle, onko ikäeronne huomattava?
Minulla mielessäni 5 vuotta vanhempi komistus, mutta mielestäni ikäeromme on aika mitätön :) - Anonyymi
Olisitpa mun ihanuus. Vanhempi oot muttei sillä ole merkitystä. Muut asiat ratkaisee. Rohkeuden puute meitä pitää erossa.
- Anonyymi
Tämä ei kuitenkaan ole häneltä minulle...Mutta olisipa...
- Anonyymi
Onko naisella jokin syy olla uskomatta, jos hänelle tämän kertoisit? Mikä estää tutustumasta enemmän?
Itse toivoisin kuulevani tuollaista, yhdeltä vähän vanhemmalta mieheltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 681085
- 75981
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255900Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813