Olipa viikko sain kolmea mustaa komeaa munaa koko ajan. ketään muita jotka ovat kokeneet saman. Kimppa kävisi muutenkin. m42
munahaukka@luukku.com
musta tekee hyvää
7
1564
Vastaukset
- Anonyymi
maistuisi
- Anonyymi
Mulla on suhde naapurin mieheen. Ollut jo viime kesästä alkaen. Tykkää teineistä. On se kyllä naimisissa. Pääsin sen kanssa lappiin kalaan. Pari sen kaveria hyppäs matkan varrelta mukaan. Päivät joella ja yö ne nai mua. Aika häkellyttävä kun yksi lopettaa niin toinen aloittaa.
- Anonyymi
Ootko mistäpäin ? Haluisin suhteen teiniin myös, naida aina kun tekee mieli.
- Anonyymi
Taidatte puhua mies/poika- touhuista.
Olen vanhempi täti- ihminen, niin kovasti tekis mieli edes kahta vaikka peräjälkeen.
Mun paikat hyvässä kunnossa, mutta suorituspaikkaa ei ole. Ei mielellään mustaa:)- Anonyymi
Jos löytyis toinen kundi jolla paikka, niin mitenkäs suhun saisi yhteyden et vois jutella privana enemmän aiheesta?
- Anonyymi
Ai kun saisin mäkin mustaa miestä. Miten sait yhteyden tai miten onnistuit saamaan mustaa ja vielä kolmea. Olisin iki onnellinen kun sais ekan kerran mustaa kyrpää suuhun ja perseeseen kunnolla. T.marks66
- Anonyymi
arabien astuttavana kanssa niin kiimasta
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018033- 1075647
- 2794993
- 494933
- 763707
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222498Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292432- 422358