heippa!
oon tulossa ilmeisesti syksyllä brysseliin au-pairiksi ja haluaisin vähän tietää että mimmonen paikka Bryssel on asua??Asuisin ilmeisesti melko keskustassa...
minkälaisia ihmisiä ja missä kannattaa bailata/shopata ja missä tapaa parhaiten muita ihmisiä?
Kaikista vastauksista iso kiitos:)
Brysseliiin..!!
2
723
Vastaukset
- jaana
Hei!¨
Ja samaan viestiin voisi kirjoittaa belgialaisesta elämästä muutenkin; olen saamassa puolestani opiskelijan belgiasta ja olisi mukava kuulla vähän etukäteen miten elämä siellä suuntaa euroopassa poikkeaa suomen elosta...
Kiitos! - täkäläinen
Bryssel on ihan mukava paikka asua, kunhan ensin totut. Tulet huomaamaan, että täällä kaikki toimii vähän erilailla, mutta siihenkin opit niin äkkiä, ettei sen kanssa pahempia ongelmia pitäisi ilmaantua. Brysselissä on helpoin liikkua metrolla. Ostoskatu, jolle kannattaa mennä, on nimeltään Rue Neuve / Niuwstraat (kadut merkitty aina ranskaksi flaamiksi) ja se sijaitsee ydinkeskustassa (metro:1-linja, de Brouckere). Bailata...? Vaikka missä! Keskustasta löytyy mukavia baareja, mutta myös Louisalta (katu) tai Brysselin ulkopuolelta löytyy mukavia paikkoja joissa on kiva viettää iltoja. Huom! Brysselin pappilasta löydät muita "kohtalotovereita", eli muita aupaireja, niin uusia kuin vanhojakin, he varmasti auttavat sinut mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e993075- 1041941
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä331889- 1211763
- 1461736
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161679- 851597
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2871423- 1231341
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241210