Olen 12 vuotta. Toivon että joku vanhempi ja viisaampi voi minua tässä auttaa. Haluaisin asua isäni luona enemmän. Olen asunut vanhempieni eron jälkeen joka toinen viikko isällä. Minulla on molempien vanhempien luona hyvä asua ja he asuvat samassa kaupungissa. Minusta on jo hetken aikaa tuntunut etten viihdy äidilläni. Isällä on uusi nainen ja pidän hänestä ja hänen 3 lapsestaan. Äidillä haluaisin asua vähemmän koska riitelemme usein enkä tunne itseäni lapseksi äidillä. Äiti on väsynyt arkisin koska hoitaa kehitysvammaista kaksostani. Äidillä ei ole uutta miestä joten minulle ja isosiskollenikin kyllä riittää hommaa. Minäkin olen väsynyt arkisin äidillä ja itken joskus iltaisin ikävää. Äidilläni on ollut monia suhteita joidenkin miesten kanssa. Ja se on stressaavaa sillä en tiedä kenen kanssa äiti liikkuu. Tiedän että äiti yrittää parhaansa olla hyvä äiti ja juuri sen takia en uskalla puhua tästä äidilleni. Ja pelkään jälkiseurauksia. Mitä minun pitäisi tehdä?
12 vuotiaan oikeus päättää kumman vanhemman luona haluaa asua.
Anonyymi
0
139
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096