Rene Wallin 17.7.2019 näkemä uni Ahvenanmaan miehityksestä

Rene Wallin 17.7.2019 näkemä uni Ahvenanmaan miehityksestä

Unessa punainen Ro-Ro -alus ajoi rauhallisesti kohti Ahvenanmaan Prästön laituria. Alus oli punainen keulan korkeudelle asti. Sitten oli valkoinen 50 cm raita, jonka päällä taas punainen yhtä paksu raita. Yläosa laivasta oli valkoinen. Aluksen venäjänkielisen tekstin päälle oli maalattu valkoisella "Nordstar". Huonosti näkyi alta edelliset kyrilliset kirjaimet kun oikein läheltä katsoi.

Ennen kuin alus ehätti lossilaituriin, aluksesta laskettiin nostureilla harmaita kaksimoottorisia kannettomia pikaveneitä, joissa kussakin oli kahdentoista kommandomiehen ryhmät. Veneitä oli myös kaksitoista. Miehet ajoivat kahden puolikuun muotoon eri saarille torjumaan Suomesta tulevaa lentokonehyökkäystä.

Miehillä oli mukanaan ilmatorjuntaohjuksia ja muuta kevyempää aseistusta. Miehet ottivat saarilla tärkeimmät kohdat haltuun välittömästi.

Laivassa oli aseistettuja miehistönkuljetusajoneuvoja, armeijan rekkoja ja panssarivaunuja.

Ajoneuvot olivat matkalla Maarianhaminaan ja siellä erityisesti lentokentän seutuville.

Uni katkesi, kun "Nordstar" oli kiinnittymässä Prästön lossin laituriin.

Jouko Pihon kommentti:

Uskon, että venäläiset tulevat miehittämään Ahvenanmaan seuraavan maailmankriisin aikana tai vähää sitä ennen. Näin itse 5.9.2010 unen, jossa olin Ahvenanmaalla todistamassa saaren venäläismiehitystä. Ahvenanmaa on venäläisille tärkeä Tukholmaa ja Keski-Ruotsia vastaan suunnitellun hyökkäyksen takia.

6

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Mä oon vähä sitä mieltä, että se olis niille kiittämättömille affenanmaalaisille ihan oikeen sikäli koska ne on ihan eri asemassa ku suomalaiset. Ei toteudu tasavertaisus alkuunkaan.

• Anonyymi

Rukoillaan että tämä tapahtuisi mahdollisimman pian, ahvenanmaalaiset joutuisivat opiskelemaan venäjän kieltä ja suomi pääsisi eroon tuosta kuluerästä

• Anonyymi

Siinähän niitä sotajoukkoja harjoittelee Itämerellä iso parvi vielä reilun viikon. Yhden saaren valtaus onnistuisi aika kevyesti.

• Anonyymi

Venäjä, Venäjä, Venäjä. Asun idässä, aivan rajan pinnassa. Jouko Piho, jonka kanssa olemme saman koulutuksen saaneita, on ennustanut vuosia, että tämä minulle niin rakas Itä-Suomi jää vihreiden miesten, jotka tulevat Venäjältä, vallan alle. Milloin tämä tapahtuu, kertokaa se minulle, että idässä asuvat voisivat ajoissa muuttaa asumaan eteläsuomeen, joka ei taida missään ennustuksessa jäädä Venäjän vallan alle. Ahvenanmaalle ei kannata muuttaa, jos sekin vallataan, eikä Lappiin, kun sekin vallataan.
      Toisaalta, käyn aika tiheään Venäjällä, viimeksi tänä aamuna, enkä ole kokenut siellä pelkoa. Ystävällisesti tervehdittiin aamulla rajamiesten kanssa ja he toivottivat minulle hyvää matkaa.
      Oletko sinä Jouko käynyt Venäjällä? Käy kokeeksi vaikkapa Karjalan alueella, niin voisit muuttaa hiukan asennettasi. Ei venäjän kansa ole sama kuin Putin tai hänen kenraalinsa.
      En minäkään hyväksy Putinia, mutta minulla on paljon ystäviä venäjällä. Olen käynyt heidän luona ja aina olen saanut todella sydämellisen vastaanoton heidän luonaan.
      Me täällä idässä olemme saaneet asua satoja vuosia venäjän vieressä. Raja on tuossa reilun kymmenen kilometrin päässä ja olen saanut kävellä rajan molemmin puolin viimeisten vuosien aikana, aivan luvan kanssa. Rauhallista on siellä ollut ja turvallista. Rajan molemmin puolin on rajamiehet turvaamassa meidän rauhaa. Tule Jouko asumaan tänne rajalle, niin oppisit, mitä ihmiset täällä kokevat, kun jatkuvasti kerrotaan ja ennustetaan, että menetämme kotiseutumme Venäjälle.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      49
      2288
    2. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      26
      2023
    3. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      27
      1485
    4. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      16
      1414
    5. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      121
      1361
    6. Mitä hämminkiä Halkokarilla?

Poliiseja ja ambulansseja pyörii, laukauksia kuultu.
      Kokkola
      18
      1055
    7. Tiedätkö nainen sen tunteen

Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.
      Ikävä
      71
      954
    8. Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta

Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut
      Ikävä
      107
      904
    9. Mikset päästä irti ja hae apua

Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad
      Ikävä
      78
      876
    10. Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta

Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva
      Hindulaisuus
      333
      863
    Aihe