Paljonko windows prof 10 vie tilaa kovalevyltä ?
Mietin vaan kun olen ostamassa kannettavaa, että mahtuisko mun kaikki tiedostot sitten pelkästään SSD 500 Gt kovalevylle ettei tarviis lisätä hitaampaa kovoa..
win 10 Pro koko
10
218
Vastaukset
- Anonyymi
12-30g päivityksiä ladatessa lähellä 30g
- Anonyymi
Kyllä 500 Gt SSD-kiintolevyllä pärjää mainiosti Windows 10 Pron kanssa, jos konetta käyttää pelkästään työasioihin. Itselläni on Windows 10 Pro asennettuna Lenovo W540 -kannettavaan, jossa on 240 Gt SSD-kiintolevy.. Ei ole ollut mitään ongelmia tallennuskapasiteetin kanssa., kun en ole täyttänyt kiintolevyä elokuvilla yms.
- Anonyymi
Ei kannata mihinkään 30G levyyn sitä asentaa. Vähintään 70G-> ja siitä ylöspäin. Niitä isoja päivityksiä näkyy tulevan.
Mulla oli 30G virtuaalikoneessa ja tän kevään päivitys ei onnistunut. Olisi vaatinut 20-30G USB tikun että olisi onnistunut.- Anonyymi
Tollaista vakoilijaa ja supertoimimattomuutta kanata mihinkään asentaa.
- Anonyymi
Varsikin läppäreissä, joissa on vain 1 levypaikka, kannattaa laittaa vähintään 240Gb levy. Niitä saa edullisesti, esim. Kingstonin levyjä saa muutamalla kympillä.
- Anonyymi
Tällä palstalla on varsin varakasta väkeä kun lähes kaikilla on Windowsista 200 euron pro versio.
- Anonyymi
Ei ole vaan hohehtuneita paljon.
ja onneksi osalla ei ole moista haitaketta ollenkaan. - Anonyymi
Tollaista vakoilijaa ja supertoimimattomuutta kanata mihinkään asentaa.
ja hullu joka maksaa vakoilustaan.
- Anonyymi
Insidereitä sai ladattua ilmaiseksi syksyllä 2014 ja
W 7/8/8.1 sai päivitettyä 2015.
Palstalla on ehkä myös keskenkasvuisuuden jo ohittaneita. 500Gt riittää Windows 10, asennetuille sovelluksille, väliaikaistiedostoille, työtilalle.
Omat tiedostot pitäisi laittaa eri paikkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853141
- 883003
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 211681
- 241677
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299