Hyvää iltaa Rakas Hanna💞
Minä sain unesta kiinni, mutta heräsin turhan aikaisin, joten aamu oli töissä pöpperöistä. Mites Hanna kuinka sait nukutuksi?
Nesterallikin on täydessä käynnissä sitäkin vähän seurannut.
Sinua Hanna Rakkaani❤ olen ajatellut ja meitä💋💑💋
Haluasin taaskin halata🤗 sinua Hanna ja painaa huuleni💋vasten sinun huuliasi💋
Hanna Rakkaani❤
T. Tuomo
Perjantai iltaa
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos Rakas Tuomo💞🥰
Uni tuli pian sen viimeisen viestini jälkeen ja nukuin hyvin😊
Töissä tänään virkeänä🤗 Harmi kun sinä Rakkaani heräsit liian aikaisin, ei kiva😔
Rallit tosiaankin käynnissä. Vähäiselle jäänyt niiden seuraaminen.
Voisinpa halaa💞💑💞sinua Tuomo oikeasti ja painaa huuleni💋huuliasi💋vasten ja suudella💋💑💋sinua Rakkaani❤️
Sinulle Rakas Tuomo hyvää iltaa💞😘
Sinua ajattelen Tuomo Rakkaani❤️
T. HannaKiitos Rakas Hanna 💞😘
Hyvää yötä Hanna Rakkalle ja kauniita unia oman kullan kuvia 😘
Olisi se kiva nukkua yhdessä🤪😜varmaan nukkuisi hyvin😍😴
Kiva että ajattele😍samoin💋💑💋Hanna Rakkaani ❤
T. Tuomo
Ps: ajelin autolla tänä iltana ja sattumalta näin yhden asian yhdessä pihassa😜- Anonyymi
moose kirjoitti:
Kiitos Rakas Hanna 💞😘
Hyvää yötä Hanna Rakkalle ja kauniita unia oman kullan kuvia 😘
Olisi se kiva nukkua yhdessä🤪😜varmaan nukkuisi hyvin😍😴
Kiva että ajattele😍samoin💋💑💋Hanna Rakkaani ❤
T. Tuomo
Ps: ajelin autolla tänä iltana ja sattumalta näin yhden asian yhdessä pihassa😜Kiitos Rakas Tuomo💞😘
Mitähän sinä olet yhdessä pihassa nähnyt...Oliko se joku rotukissa?🐈😜
Vielä on kesää jäljellä☀️Kesäilta sai minut haaveilemaan yhteisestä uintihetkestä. Jokupieni lampi tai ranta missä ei olisi muita vaan me👫kahdestaan, minä💑sinä. Voitaisiin uida vaikka nakuna😜🤪 Juostaisiin käsi👫kädessä veteen...💞 Jos tulisi kylmä niin sitten yhdessä sinne peiton alle nukkumaan😜😴
Pitkä rakastava halaus💞💑💞
Suudellaan💋💑💋Tuomo Rakkaani❤️
Hyvää yötä Rakas Tuomo🤗💗Oman kullan kuvia😘Siis Hannan😜
Tuomo Rakkaani❤️
T. Hanna
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363847- 122596
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372015Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211751Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311556- 1251521
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101331Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo5001290- 841289
- 141266